Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BASCOM - tester układów scalonych, brak reakcji po zaprogramowaniu ATMEGI162

dernis 25 Kwi 2014 17:28 1560 11
  • #1 25 Kwi 2014 17:28
    dernis
    Poziom 15  

Witam,

Ostatnim czasem zacząłem zajmować się programowaniem w bascomie. Złożyłem do tego celu projekt AVT2709 B, tester układów scalonych. Pobrałem wsad, zaprogramowałem AT89C55WD i wszystko ładnie działa. Chciałem rozpisać program o kolejne procedury, wzorując się na wielu podręcznikach i okrojonym pliku wsadowym, który pobrałem.
    Program napisałem pod Atmege162. Programator beeProg+.

Problem polega na tym, że po zaprogramowaniu na wyświetlaczu nic się nie pojawia.
    Na portach nie ma nawet odpowiednich stanów. Próbowałem na obydwóch prockach.

Proszę o pomoc i wyrozumiałość w tej sprawie i z góry mówię, że jestem początkującym programistą.

Bascom się kompiluje i symulacja działa prawidłowo ale rzućcie okiem, bo może tutaj jest problem:

Kod: tekst
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0 11
  • #2 15 Maj 2014 17:10
    dernis
    Poziom 15  

czy nikt nie jest mi w stanie pomoc??

0
  • #3 15 Maj 2014 22:07
    zumek
    Poziom 39  

dernis napisał:
    czy nikt nie jest mi w stanie pomoc??

Na zachętę :D

Kod: basic4gl
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0
  • #4 17 Maj 2014 19:24
    dernis
    Poziom 15  

No w końcu coś się dzieje :)

Próbowałem na wiele sposobów zmieniać częstotliwość ale zawsze i na każdym procku jest to samo. Na początku miałem 12000000, 10000000, 8000000 i żadna zmiana konfiguracja, czy też wymiana kwarcu na inny nie przyniosła rezultatów. Zapomniałem poprawić, kopiując kod źródłowy z bascoma.

0
  • #5 17 Maj 2014 22:23
    zumek
    Poziom 39  

dernis napisał:
    ...Próbowałem na wiele sposobów zmieniać częstotliwość ale zawsze i na każdym procku jest to samo...

Moja propozycja brzmi: