logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

BASCOM - tester układów scalonych, brak reakcji po zaprogramowaniu ATMEGI162

dernis 25 Kwi 2014 17:28 2133 11
REKLAMA
  • #1 13541911
    dernis
    Poziom 15  
    Ocena: 40
    Witam,

Ostatnim czasem zacząłem zajmować się programowaniem w bascomie. Złożyłem do tego celu projekt AVT2709 B, tester układów scalonych. Pobrałem wsad, zaprogramowałem AT89C55WD i wszystko ładnie działa. Chciałem rozpisać program o kolejne procedury, wzorując się na wielu podręcznikach i okrojonym pliku wsadowym, który pobrałem.
    Program napisałem pod Atmege162. Programator beeProg+.

Problem polega na tym, że po zaprogramowaniu na wyświetlaczu nic się nie pojawia.
    Na portach nie ma nawet odpowiednich stanów. Próbowałem na obydwóch prockach.

Proszę o pomoc i wyrozumiałość w tej sprawie i z góry mówię, że jestem początkującym programistą.

Bascom się kompiluje i symulacja działa prawidłowo ale rzućcie okiem, bo może tutaj jest problem:

Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • REKLAMA
  • #2 13603644
    dernis
    Poziom 15  
    czy nikt nie jest mi w stanie pomoc??
  • REKLAMA
  • #3 13604827
    zumek
    Poziom 39  
    Ocena: 51
    dernis napisał:
    czy nikt nie jest mi w stanie pomoc??

Na zachętę :D

Kod: text
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
  • REKLAMA
  • #4 13610646
    dernis
    Poziom 15  
    No w końcu coś się dzieje :)

Próbowałem na wiele sposobów zmieniać częstotliwość ale zawsze i na każdym procku jest to samo. Na początku miałem 12000000, 10000000, 8000000 i żadna zmiana konfiguracja, czy też wymiana kwarcu na inny nie przyniosła rezultatów. Zapomniałem poprawić, kopiując kod źródłowy z bascoma.
  • #5 13611315
    zumek
    Poziom 39  
    Ocena: 51
    dernis napisał:
    ...Próbowałem na wiele sposobów zmieniać częstotliwość ale zawsze i na każdym procku jest to samo...