Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

a4 b5 1.8 ADR - Czujnik obrotow silnika a ciezkie palenie

03 Cze 2014 23:06 21492 5
  • Poziom 10  
    Witam Serdecznie, mam od dawna problem z autem ( AUDI a4 b5 96r. silnik ADR 1.8 + 2 letni gaz sekwencja stag 4-eco ) Problem polega na tym ze auto po nocy to jest jak stoi te 8h rano odpala normalnie zakręci i silnik ładnie pracuje na ssaniu, lecz inaczej to wyglada gdy silnik sie nagrzeje i zgasimy go na kilkanascie minut po czym gdy odpalamy auto kreci ok. 4s. i dopiero odpala, wyglada to tak ze gdy rozrusznik kreci jest moment ze juz łapie ale musi jeszcze kilka razy przekrecic zeby zaczął pracować, problemy nie ma gdy zgasimy auto i od razu odpalamy, tylko jak bedzie stał ok 10 min i wiecej. Wymieniony filtr paliwa (chyba siedział tam od nowosci ten pierwszy) filtr powietrza czysty, wyskoczył mi kiedys na vagu bład sondy lambda, wymieniłem od razu. silnik przestal falowac na obrotach, ost. pojawił sie bład 16705 (G28) czujnik obrotow silnika, czyli jak rozumiem czujnik połozenia wału korbowego dzisiaj troche przesiedziałem w kanale zeby dojsc gdzie on jest, wg. mnie znajduje sie on po lewej stronie taki czarny w bloku silnika, w wtyczka od niego jest pod zbiorniczkiem wody, czujnik wd40 potraktowałem tak samo wszystkie wtyczki odpiołem i przeczysciłem, niestety nie moge spr. narazie błedów, ale rano przy zapalaniu falował na obrotach od 1300 do 700 spdały czasami niżej. Czy to wina czujnika ? dodam ze to tylko trwało kilka sekund po zapaleniu. Po dodaniu gazu wszystko wracało do normy. Proszcze o pomoc bo juz nie wiem co go boli. Pozdrawiam

    Jeszcze chciałem zapytać o dolot powietrza do przepustnicy interesuje mnie ten waż..
    a4 b5 1.8 ADR - Czujnik obrotow silnika a ciezkie palenie
    1 z tej strony idzie do przepustnicy i czy na 2 powienien byc jakis waż założony..u mnie nic nie ma na tym koncy, na tym mniejszym wejsciu waż i idzie z pod kolektora i łaczy sie z innym. Moze dlatego lewe powietrze łapie bo tam cos powienno byc na 2...
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Pewnie ża na 2 ma być odma z góry silnika podpięta.
  • Poziom 10  
    Witam Serdecznie Dzieki za zainteresownie :)
    a4 b5 1.8 ADR - Czujnik obrotow silnika a ciezkie palenie znalazłem zdjecie na google i moje pytanie czy waż zaznaczony kółkiem ma isc bezposrednio do rury dolotowej czy do jakiegos trójnika ? U mnie idzie bezposrednio do rury i jest zamocowany do gniazda które nie jest oznaczone na zdjeciu w pierwszym poście kiedys chyba ten układ odpowietrzajacy był chyba składany przez piekarza.. chce sie upewnic czy jest z nim wszystko ok, druga sprawa czy ta odma ponizej
    a4 b5 1.8 ADR - Czujnik obrotow silnika a ciezkie palenie
    jest kompletna do silnika ADR i ma być połączona do gniazda nr. 2 patrz zdjcecie w pierwszym poscie Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Witam

    Chcialem cie kolego zapytac czy juz rozwiazales do czego jest ten krociec (2) zaznaczony w pierwszym poscie? bo dzisiaj tez troche grzebalem i umnie jest zalozony jakis wezyk na ten krociec (2) ale jest zaslepiony:/ i teraz moje pytanie: wiesz gdzie, z czym to ma byc polaczone?
  • Poziom 10  
    Witam. Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej, jak jest zaslepiony otwor w dolocie to ok, widocznie ktos zrobil wolna odme :)
  • Poziom 1  
    Mam taki sam objaw.Ciezko pali na cieplym silniku.Jak zimny jest ok.Uklad dolotowy szczelny, przepustnica czyszczona i adaptowana.Na vag pokazuje blad 00561 mixture adaptation limit. Uporales sie z tym odpalaniem? Jesli tak to napisz co to bylo.