logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór kolumn i wzmacniacza do 1500 zł - Altus 300 i Yamaha AX-700?

TheDycker 21 Cze 2014 22:24 2286 9
REKLAMA
  • #1 13728851
    TheDycker
    Poziom 9  
    Ocena: 3
    Witam. Potrzebuję pomocy w doborze kolumn oraz wzmacniacza do pokoju okolo ~25m^2, czasem moze zdarzyc sie ze bede naglasnial jakas impreze czy cos w tym stylu organizowanego przeze mnie czy znajomych.

Interesuje mnie mocny bass poniewaz, muzyka ktora bedzie puszczana to glownie Hardstyle oraz electro/house/techno.

Istnieje mozliwosc zakupu sprzetu " uzywanego " nie koniecznie nowego, chyba ze uwazacie ze uzywek sie nie oplaca, w co waptie :) Bedzie to moja pierwsza stycznosc z takim " lepszym " zestawem, jestem po prostu zielony w tych kwestiach, dlatego tez prosilbym od razu o linkowanie takich sprzetow o ktorych bedziecie pisac, oraz napisanie dlaczego i co wybrac.

Sam troszeczke sie orientowalem i myslalem o Tonsil Altus 300 oraz wzmacniaczu Yamaha AX-700 , lecz nie wiem czy to dobry wybor do takiej muzyki oraz czy dany wzmacniacz bedzie wspolgral i pasowal do tych kolumn. Oczywiscie jestem nastawiony glownie na muzyke od czasu do czasu jakis film czy cos, wiec wolalbym aby to byly 2 kolumny ( stereo ) niz kino domowe, chyba ze mnie jakos przekonacie do niego ze bylby to lepszy wybor do muzyki do pokoju :)

Pozdrawiam Przemek
  • REKLAMA
  • #2 13728932
    Uzytkowinik19
    Poziom 38  
    Ocena: 343
    Mając tyle kasy, nie tp jej w rupieciach takich jak Tonsile.

Słucham takiej muzyki więc wiem co potrzeba ale z uwagi na późną godzinę poszukam sprzętu jutro wieczorem i wyślę propozycje, w każdym razie żadnego Tonsila, i oczywiście tylko używki, za 1500 nie kupiłbyś nawet dobrego nowego CD ;p
  • REKLAMA
  • #3 13734563
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 640
    TheDycker napisał: