logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Internet mobilny do laptopa na 3 miesiące - najlepsze oferty bez umowy

pawel384 21 Cze 2014 22:51 19977 13
REKLAMA
  • #1 13728928
    pawel384
    Poziom 10  
    Ocena: 49
    Witam
    Mój problem polega mianowicie na tym , że jestem studentem i teraz gdy wracam do domu na okres ok 3 miesięcy potrzebuję jakiegoś internetu do laptopa. Na studiach posiadam internet stacjonarny w związku z tym na wakacje potrzebuję internetu bez umowy. Może to być również internet pochodzący z jakiejś sieci komórkowej , jestem skłonny kupić kartę sim i jakiś używany modem i ewentualnie wykupić odpowiedni pakiet internetu. No i teraz pytanie. Jaki? Dlatego proszę was o poradę, przyznam szczerze ze w tej sprawie jestem laikiem. Internet głownie wykorzystuje do przeglądania stron więc nie musi być to nic wielkiego. oczywiście w rozsądnej cenie i tak aby miało to ręce i nogi. Więc tak abym mógł przez ten czas korzystać bezproblemowo.
    Aero 2 odpada ze względu na bardzo słaby zasięg w mojej miejscowości- pochodzę ze wsi.
  • REKLAMA
  • #2 13728982
    kokosz4815
    Poziom 11  
    Ocena: 5
    Wydaje mi się, że Orange to najlepsza opcja. Nie wiem czy się jeszcze da ale pamiętam, że na allegro udało mi się kupić 6gb za grosze. Play jest ok, ale według mnie słabszy zasięg i gorsza prędkość.
  • REKLAMA
  • #4 13729080
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15550
    pawel384 napisał:
    a mógłbyś powiedzieć mi jak to działało?? Co stanie się po wykorzystaniu tych 6 gb? Dostęp do internetu jest całkowicie zablokowany? I jak wygląda konfiguracja ?

W każdej ofercie pre-paidowej po wykorzystaniu dostępnego limitu danych nie ma możliwości korzystania z internetu aż do ponownego uzupełnienia środków na koncie.