Posiadam Iveco z silnikiem 2.3. Problemem jest czarny dym z tłumnika w całym zakresie obrotów. Zregenerowane zostały wtryskiwacze, zaślepiny EGR nic nie pomaga. Diagnoza komputerowa nie pokazuje żadnych błędów, już brak mi pomysłów.
Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw a po podniesieniu obrotów wskazuje max 650mg/suw. Porównywałem te dane z fiatem ducato 2.3jtd z 2007r i tam wartości przepływki mieszcza się w przedziale 250-680 mg/suw. Przepływomierz oczywiście wyczyszczony błędów nie wywala. Ma ktoś na to pomysł?
Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to wartości jakie pokazuje przepływomierz na biegu jałowym 560mg/suw a po podniesieniu obrotów wskazuje max 650mg/suw. Porównywałem te dane z fiatem ducato 2.3jtd z 2007r i tam wartości przepływki mieszcza się w przedziale 250-680 mg/suw. Przepływomierz oczywiście wyczyszczony błędów nie wywala. Ma ktoś na to pomysł?