Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął.
Chciałbym go wymienić na coś lepszego bo słyszałem, że wszystkie Magnetony mają problemy z ładowaniem na niskich obrotach i często strzelają w nich regulatory i diody. Podobno o niebo lepsze są Bosche, widziałem wzmianki o tym że do Felicii 1.3MPi pasuje alternator Bosch z Fabii 1.4MPi (wystarczy wymienić tylko tuleje). Niestety żadnych dokładniejszych informacji nie udało mi się namierzyć. Chciałbym się zapytać czy ktoś z forum robił podobne rzeczy? Na serwisie aukcyjnym znalazłem alternator 90A 037903025M i zastanawiam się czy go nie kupić.
Przy okazji chciałbym się zapytać na co zwrócić uwagę kupując używany alternator i czy są części które warto na wstępnie w używce wymienić.
Chciałbym go wymienić na coś lepszego bo słyszałem, że wszystkie Magnetony mają problemy z ładowaniem na niskich obrotach i często strzelają w nich regulatory i diody. Podobno o niebo lepsze są Bosche, widziałem wzmianki o tym że do Felicii 1.3MPi pasuje alternator Bosch z Fabii 1.4MPi (wystarczy wymienić tylko tuleje). Niestety żadnych dokładniejszych informacji nie udało mi się namierzyć. Chciałbym się zapytać czy ktoś z forum robił podobne rzeczy? Na serwisie aukcyjnym znalazłem alternator 90A 037903025M i zastanawiam się czy go nie kupić.
Przy okazji chciałbym się zapytać na co zwrócić uwagę kupując używany alternator i czy są części które warto na wstępnie w używce wymienić.