Cześć
Jest dużo tego typu pytań aczkolwiek nie mogłem nic znaleźć dla siebie - Dlatego pytam.
Zacznijmy od tego, że zbliża się Nowy Rok, a że ja trochę pomyślałem to wpadłem na pomysł (Nie ja pierwszy i nie ostatni
), że fajnie by było zdalnie je odpalać. Poszukałem czegoś dla siebie. Niestety odstawiłem ten projekt na późniejszy termin, a że teraz dostałem lutownice i blisko do święta postanowiłem się za niego zabrać. Utknąłem na budowie i na wymyśleniu całego schematu, ponieważ jestem na 90% zielony w tym (Elektronika). Postanowiłem, że zwrócę się do was o pomoc.
W związku z tym chciałbym zadać wam następujące pytania i prosić was o pomoc:
1) To czy macie jakieś pomysły dotyczące jak miało by to wyglądać?
2 a) Jeśli chodzi o zapalanie to nie za bardzo podoba mi się pomysł z rozbijaniem lampek choinkowych i jak przeszukiwałem kiedyś internet to w oko mi wpadło coś z takimi druciakami do garnków. Czy da się rozżarzyć ten drucik z tej myjki aby mógł coś rozpalić czy raczej nie?
----> Wpadło mi coś takiego w oko i nie wiem czy to dobrze zapamiętałem.
2 b) Jeśli da się to z której tej myjki?
2 c) Czym można to jeszcze zapalić?
3) Czy wystarczy mi do tego zasilanie z 4 baterii AA czy może użyć np 2 baterii CR 2023 3v ?
4) Jaką grubość przewodu dobrać?
5) Proszę o sprawdzenie tego schematu i ewentualne poprawienie go jak byście mogli.
I takie pytanie dotyczące bezpieczeństwa (dodatkowe zabezpieczenie)
---> Skąd wziąć stacyjkę z kluczem? I jak ona działa?
A co do części to mam mały dylemat. Nie ma w pobliżu mnie żadnego elektronicznego. Części mam z uszkodzonych rzeczy których nie da się naprawić. Typu połamane płytki, zniszczone urządzenia...
Dzięki wielkie za pomoc i życzę wam już teraz Wesołych Świąt oraz miłego Weekendu
Schemat:
(Zaraz wstawię)
Jest dużo tego typu pytań aczkolwiek nie mogłem nic znaleźć dla siebie - Dlatego pytam.
Zacznijmy od tego, że zbliża się Nowy Rok, a że ja trochę pomyślałem to wpadłem na pomysł (Nie ja pierwszy i nie ostatni