Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

corolla E11 lpg sekwencja - 3 tys obrotow, brak mocy, heck engine

31 Dec 2014 17:52 2883 14
  • Level 13  
    Witam w starym roku. Firmowa Toyota Corolla E11. Jezdze już nia jakis czas ale martwi mnie jedna zecz. Na benzynie nic do tego auta nie mam. Wydaje mi się ze na jak takiego staruszka jest calkiem zwawa. Jazda plynna nic nie szarpie do 3tys ladnie się wkreca i idzie jak powinna. LPG przelacza się po przejechaniu do 3km z aleznie od temperatury na zewnatrz. Wskaznik na tablicy jest ciagle na polowie. Przy przejsciu z BP na gaz nie odczuwalne. Spalanie gazu po miescie to ponad 9 literkow na trasie ten sam wynik. Podobno gaziaze twierdza ze tak ma byc ale po kolei. Wolne obroty to 7-9 tys (dane z obrotomierza). Przy trojce dociagnac do 3tys troche trwa więc wyprzedzanie musi byc przemyslane. Nastepne biegi to od 2tys do 3 idzie ciezko a wcisniecie pedalu gazu zwieksza efekt dziekowy ryczacej krowy. ;azda na trasie po wyzej setki to krowa pod maska i po przekroczeniu 110 km/h zapala się heck engine. Jutro zajrze pod maske i podam "skladniki" co tam wsadzili. Dla mnie to cos jest nie tak a poprzedni kierowcy odpowiadaja "ze za wsze tak miala". Silnik 1332 cm3 63kW. E11 1998 rok
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 22  
    To prosty silnik, błędy można wymigać - trzeba włożyć spinacz w gniazdo diagnostyczne aby błędy wymigać. Poszukaj w sieci, znajdziesz na forum toyota.
    Auto jest głośne i dłuższa jazda na autostradzie to mordęga.
  • Level 13  
    Wymigalem to wykazuje ciagle błąd 42 a odszyfrowalem jako czujnik predkosci pojazdu lub jego obwod. W przeciagu 5 minut ciagle miga to samo więc przyjmuje ze jest ten tylko 1.
    Pisze z terminala blackberry to nie mogę dozucic fotek reduktora, listwy i komputera.
  • Level 22  
    dudzior73 wrote:
    Wymigalem to wykazuje ciagle błąd 42 a odszyfrowalem jako czujnik predkosci pojazdu lub jego obwod. W przeciagu 5 minut ciagle miga to samo więc przyjmuje ze jest ten tylko 1.
    Pisze z terminala blackberry to nie mogę dozucic fotek reduktora, listwy i komputera.


    A masz wersję z ABS? Bo tylko to przechodzi mi do głowy.
  • Level 13  
    Auto było z ABS tyle ze już nie jest zostala się tylko instalacja elektryczna. Uklad hamulcowy teraz jest bez pompy absu. Tylko czy to ma cos wpolnego z brakiem mocy na LPG ?
  • Level 22  
    dudzior73 wrote:
    Auto było z ABS tyle ze już nie jest zostala się tylko instalacja elektryczna. Uklad hamulcowy teraz jest bez pompy absu. Tylko czy to ma cos wpolnego z brakiem mocy na LPG ?


    To może być powód checka. Ale jaka jest historia, auto chodziło na gazie dobrze i przestało? Czy kupiłeś auto i wydaje Ci się, że powinno chodzić lepiej?
    Generalnie gaz w tych silnikach (4E-FE, 1332cm3) szybko wypala gniazda zaworowe, choć są tacy którzy twierdzą że u nich nic się nie dzieje. Trzeba regulować luzy zaworowe płytkami.
  • Level 13  
    Auto kupione zagazowane. Nie mam danych kiedy było bite. Po zdarzeniu drogowym nie posiada już ABSu. Jak pisalem w pierwszym poscie każdy kto miał przydzielony ten samochód mówił ze ona tak ma i nikt nie wie dlaczego. Teraz jest pod moja piecza i traktuje jak swoje własne. Dla mnie cos jest nie tak i w/g mnie za dużo pali. A mechanicy jakoś to maja w tyłku bo jezdzi więc dociekam czemu tak jest i co mozna w tym temacie zdziałać. Jeździłem w innej firmie takim samym w mieście na LPG brał 7,5 litra gazu.
  • Level 22  
    dudzior73 wrote:
    Jezdzilem w innej firmie takim samym w miescie na LPG bral 7,5 litra gazu.


    Mechanicy nie zawsze znają się na gazie, może warto odwiedzić gazownika. Ja niestety nie mam doświadczenia.
  • Level 12  
    Napisz jakie bebechy siedzą w tej gazowni,to będzie łatwiej coś wywnioskować.
  • Level 13  
    Parownik - tabliczka znamionowa 67R-01 4066 mod.AT09 1218562
    Komputer - AG SZ-2005. firma Zenit 2005
    Listwa - nie mam pojęcia gdzie danych szukać.
    Jutro wrzucę fotki.
    corolla E11 lpg sekwencja - 3 tys obrotow, brak mocy, heck engine corolla E11 lpg sekwencja - 3 tys obrotow, brak mocy, heck engine corolla E11 lpg sekwencja - 3 tys obrotow, brak mocy, heck engine
    Ciekawostka taka - po resecie kompa gazik w ogóle nie włączony (żadna kontrolka na wskaźniku się nie paliła). Po osiągnięciu odpowiedniej temperatury dla uruchomienia gazu toyota zaczęła szarpać jak by brakło paliwa. Uruchomiłem gaz pstryczkiem i wszystko wróciło do normy.
    Moje domniemanie -- BP i LPG jest oparte na mapach jakby w trybie awaryjnym czy cuś takiego, aczkolwiek czytając wątek na temat sondlambady takowej w swoim aucie nie zidentyfikowałem chyba że umieścili ją na wydechu pod podłogą.

    Wydusiłem te 110 heck się zapalił zgasiłem auto zmostkowałem styki dla odczytania błędu kodu i dupa w dalszym ciągu tylko błąd czujnika prędkości. A stawiam że uboga mieszanka gazowa.
  • Level 12  
    Przyczyna,to źle dostrojona gazownia.Możesz sprawdzić omomierzem opór na każdym wtryskiwaczu lpg,wartości powinny być zbliżone.Jeżeli nie masz możliwości podpiąć się pod komp Lpg,to niewiele z tym nie zrobisz.
  • Moderator of Cars
    Wtryski to Apache IG1, podobna półka jakościowa i cenowa co Valtek 30, czyli najniższa.
    Czujnik ciśnienia na silniku to zły pomysł, one są wrażliwe na drgania i się psują.
  • Level 22  
    dudzior73 wrote:

    Moje domniemanie -- BP i LPG jest oparte na mapach jakby w trybie awaryjnym czy cuś takiego, aczkolwiek czytając wątek na temat sondlambady takowej w swoim aucie nie zidentyfikowałem chyba że umieścili ją na wydechu pod podłogą.


    Lambda jest na wydechu, już pod spodem. W rocznikach '99 i starszych potrafi przerdzewieć wydech dokoła sondy i śruby ją trzymające.
  • Level 8  
    Przyczyn moze byc wiele, od niepoprawnych ustawien po np. niesprawnosc reduktora powodujaca uboga mieszanke, lub zuzyte wtryskiwacze gazowe. Jesli tak jak piszesz na benzynie wszystko pracuje ok, to nie stawialbym na uszkodzenie sondy lambda i okolic, chociaz i tego nie mozna w 100% wykluczyc. Diagnostyke trzeba by zaczac od sprawdzenia bledow, ktore wyrzuca elektronika sterujaca benzyna i podlaczenia sie do sterownika gazowego w celu kontroli parametrow pracy instalacji. Bez tego niestety mozemy tylko zgadywac.
  • Level 13  
    Sonda lambda i jej gniazdo jest w porządku. Natomiast jest nie wielki przepał na rurze przed czujnikiem. Choć check się zapali to po zgaszeniu silnika migawkowo błędu nie pamięta. Jadę na przegląd gazowy tam gdzie go zakładali - nic tu po gdybaniach. Temat do zamknięcia