Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault premium 420 dci - im cieplejszy tym mniejsze ciśnienie na szynie

dondahaka 27 Sty 2015 08:39 732 1
  • #1 27 Sty 2015 08:39
    dondahaka
    Poziom 15  

    Witam,

    od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta.

    Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie utrzymuje. na komputerze czas zamknięcia elektrozaworów sterujących pompę utrzymuje się w 25%. Po rozgrzaniu dochodzi do 49%, auto przestaje odpalać (jedynie plak) i ma zawachania ciśnienia poniżej progu. Podejrzewam, że gdyby więcej pochodziła (takie rzeczy robią się już przy 50c) to by gasła na wolnych obrotach z powodu nieutrzymania ciśnienia.

    ciśnienie wstępne sprawdzone, na poziomie 4-5bar. Czy ktoś może spotkał się z takim czymś, aby tulejki zasilające wtryski mogłyby nie dolegać do wtrysku i się rozczelniają? Ciężko jest to sprawdzić. Jaka ilość powinna być przelana przez przelew na biegu jałowym?

  • #2 14 Lut 2015 18:52
    mirek791
    Poziom 13  

    Chyba jest tak jak przypuszczasz, przy wymianie albo naprawie wtrysków lepiej jest zamontować nowe rurki transferowe, przy naprawie rurki powinny trafić do tych samych wtrysków

    Pozdr

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson