Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Poszukuję auta kombi lub z dużym kufrem. Budżet do 14 000.

przemo-lukas 30 Jan 2015 19:12 1806 16
    przemo-lukas
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witajcie, poszukuję auta większego od Ford Focus Kombi. Spalanie w mieście do 10l. Silnik? Wymyśliłem, że mimo wszystko raczej benzynowy. Myślałem o kilku modelach:
    Vectra C (1.8 - 2.0l)
    Citroën C5 II (1.7 - 2.0l)
    Škoda Octavia I (1.8 - 20l)
    Nissan Primera III 1.8l
    Mitsubishi Lancer 2.0l

Przyznam, że nie jestem typem kierowcy rajdowego. Raczej nigdy nie przekraczam prędkości 120km/h. Ale chciałbym bezpiecznie wyprzedzać ciągniki siodłowe na trasie. Które z powyższych modeli nie jest kłopotliwe/drogie w naprawie? Chodzi mi na przykład o takie perełki jak dwumas w "oplowskim" 2.2.

Budżet jest nie przekraczalny. W dniu wczorajszym spłonęło mi dotychczasowe auto i zakupu nie mogę odkładać.
    ociz
    Moderator of Cars
    przemo-lukas wrote:
    Budżet jest nie przekraczalny.

Więc nie szukaj auta za całą tą kwotę jak jakiś napalony nastolatek, tylko np za 10-12k a resztę zostaw na doprowadzenie go do stanu używalności.
    qoompel
    Level 21  
    przemo-lukas wrote:
    Poszukuję auta kombi lub z dużym kufrem
    S210 E200/E200CDI/E220CDI. Jeśli Nivo będzie sprawne, to raczej dużo pośmigasz.

Poszukuję auta kombi lub z dużym kufrem. Budżet do 14 000.
    przemo-lukas
    ociz wrote:

...Więc nie szukaj auta za całą tą kwotę jak jakiś napalony nastolatek...

3 000 mam na ogarnięcie. Dlatego nie napisałem o 17kzł. ;)
    andrzej lukaszewicz
    Level 40  
    Vectra ma kiepskawe silniki benzynowe, biorą olej i drogawe w naprawie. Unikaj 1,8 140KM.