Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ford focus 1.8tddi - - szarpie na wolnych. brak błędów

msulejew 20 Mar 2015 22:46 3786 3
  • #1
    msulejew
    Level 10  
    Witam Mam problem z focusem 1.8 tddi 90km.Odpala baz problemu.Chwile jest ok potem nie równo pracuje po dodaniu gazu.Utrzymują się obroty w granicy 3tyś. i opornie opadają.Nie dymi. Sprawdziłem błędy.Pokazał uszkodzony pedał gazu.Wymieniłem pedał. Błędu teraz nie pokazuje.ale dalej nie równo pracuje na wolnych i wysokich. Może mieliście taki problem.
  • Helpful post
    #2
    tomaszk23
    Level 16  
    Sprowadź czy nie masz problemu:

    - czujnikami położenia walków

    - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa

    - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty.

    Nie jest ona błędna w składzie tylko porostu zbyt duża ilość mieszanki w cylindrze co afektuje większymi obrotami.

    - sterowanie wtryskami przez elektronikę
    - jeśli to nie to, to przyczyna możne być filtr paliwa albo turbo choc raczej nie ma to takiego efektu.

    Pamiętaj mając forda z silnikiem diesel -on .Należy co określony przebieg wymieniać filtry ,paski, wtryskiwacze lub je regenerować. Lać pożądane paliwo a nie jakiś szajs.

    Wówczas Frod lata jak pszczółeczka,te silniki są bardzo wrażliwe na niewielkie usterki ale dbanie działają dobrze mój szwagier ma TDDI lata po 25 tys rocznie i wymieniamy wszystkie drobiazgi.
  • Helpful post
    #3
    decybel91
    Level 42  
    Pompa siada, oszczędzaj na naprawę. Zacznij może od wymiany filtra paliwa i zalanu np. Vervy.
  • #4
    msulejew
    Level 10  
    Witam. Problem rozwiązany.Pompa siadła. Wymieniłem na drugą używaną. i gitara. Dziwna sprawa. Żadnych błędów nie pokazywał. Ale Kupiłem pompę z końcówką 006 a oryginał jest z końcówką 002.Według różnych opinii pompiarzy, że pompa może nie chodzić. Jednak zaczęła chodzić,tylko Immo trzeba było skasować żeby komputer zaadoptował nową pompę.Ważne przy wyborze pompy w tym modelu MK1 są KM.Numery pomp zmieniały się ale nie pompy tylko wygląd zewnętrzny auta w MK1. Jeśli posiadasz silnik: C9DA.CD9B.CD9C. To możesz śmiało wkładać pompę z nr> 002,006,007,008 tylko Immo w sterowniku pompy trzeba skasować i powinno śmigać.Ogólnie to dotyczy pomp VP30/vp44 a montowano w różnych markach powodzenia. :D