Sprowadź czy nie masz problemu:
- czujnikami położenia walków
- czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa
- ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty.
Nie jest ona błędna w składzie tylko porostu zbyt duża ilość mieszanki w cylindrze co afektuje większymi obrotami.
- sterowanie wtryskami przez elektronikę
- jeśli to nie to, to przyczyna możne być filtr paliwa albo turbo choc raczej nie ma to takiego efektu.
Pamiętaj mając forda z silnikiem diesel -on .Należy co określony przebieg wymieniać filtry ,paski, wtryskiwacze lub je regenerować. Lać pożądane paliwo a nie jakiś szajs.
Wówczas Frod lata jak pszczółeczka,te silniki są bardzo wrażliwe na niewielkie usterki ale dbanie działają dobrze mój szwagier ma TDDI lata po 25 tys rocznie i wymieniamy wszystkie drobiazgi.