logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tworzenie komputera pokładowego do Ursus C-360 - od czego zacząć?

kamilekw12345 15 Kwi 2015 18:36 1566 6
REKLAMA
  • #1 14619897
    kamilekw12345
    Poziom 2  
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów! :)

Mam do was pytanie/prośbę,a mianowicie jest tutaj ktoś kto zechciałby mi pomóc w stworzeniu komputera pokładowego do ciągnika rolniczego? Chodzi tu dokładnie o model Ursus c-360. :D
    Szczerze mówiąc jestem w tych sprawach zielony . Komputer miałby dostarczać mi podstawowych informacji o maszynie.
    I tu jest moje pytanie: Czy moglibyście mi pomóc przebrnąć przez początki zabawy z mechatroniką(z jakich źródeł wiedzy korzystać),co muszę posiadać do stworzenia tego oraz czy dam sobie radę jako człowiek nie uczący się w zawodzie elektromechanika/mechatronika?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 14619921
    SQLmaster
    Poziom 24  
    Ocena: 172
    A jakich potrzebnych informacji nie pokazują obecnie użyte kontrolki?

Pamiętaj że w traktorze ze względu na warunki pracy to im mniej elektroniki, tym lepiej.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 14620962
    dondu
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 809
    kamilekw12345 napisał:
    I tu jest moje pytanie: Czy moglibyście mi pomóc przebrnąć przez początki zabawy z mechatroniką(z jakich źródeł wiedzy korzystać),co muszę posiadać do stworzenia tego oraz czy dam sobie radę jako człowiek nie uczący się w zawodzie elektromechanika/mechatronika?

Proszę bardzo: http://mikrokontrolery.blogspot.com/p/spis-tresci.html
    Dasz radę, jeśli jesteś logiczny, cierpliwy, dokładny, cierpliwy, ..., cierpliwy, ... :)

Nie demonizowałbym traktora, ale na pewno uwaga kol. SQLmaster będzie istotna i da Ci doświadczenie, którego na biurku nie znajdziesz, gdy prototyp będziesz testował.
  • #4 14622553
    kamilekw12345
    Poziom 2