logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Prośba o pomoc w wyborze wzmacniacza antenowego do kablówki.

JaraB 28 Maj 2005 11:15 2513 4
REKLAMA
  • #1 1530809
    JaraB
    Poziom 11  
    Potrzebuję kupić wzmacniacz antenowy do kablówki, a że jestem laikiem elektronicznym dlatego proszę o radę jaki wzmacniacz najlepiej kupić.
    Kablówka działa u mnie na czterech telewizorach, opłacany oczywiście jest tylko jeden. Na pierwszym telewizorze obraz jest czysty, a na pozostałych obraz mi sieje.
    Dziękuję za ewentualną pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 1530832
    DYLUS77
    Poziom 11  
    najlepszy wzmacniacz to jest ten orginalny jaki maja w kablowkach- ale to nie jest jedyne rozwiazanie wystarczy ze kupisz w dobrym sklepie z antenami szeroko pasmowy wzmacniacz tv np firmy telmor maja tego duzy wybor i na wejscie dajesz antene z kablowki a na wyjscie switch np na 4 tv i wszystko smiga http://www.telmor.com.pl/WK/Main?gr=77&deal=Telmor
  • REKLAMA
  • #3 1530875
    maryann
    Poziom 37  
    Ocena: 337
    Skoro pierwszy TV chodzi, reszta też powinna. Kablówka zwykle daje b. mocny sygnał- wystarczy więc go tylko rozdzielić.
    Jeśli już chcesz, to można zastosować rozgałęźnik aktywny np. R-51 sprzedawany przez DIPOL (Kraków), ok. 30 zl. Sprawdzona bestia. Mogę Ci wysłać.
  • REKLAMA
  • #4 1531091
    Kurtion
    Poziom 22  
    Ocena: 26
    Z tego co moge zaproponopwac najlepsze wzmacniacze do kablówki są f-my Vector model 33 dB lub 13 dB z 3 wyjściami w zależności od potrzeb, są tak samo dobrze ekranowane i wykonane jak telkomu, droższe, średni koszt od 70 do 130 zł ale jakość obrazu na niskich kanałach "s" znacznie lepsza niz na telkomie, brak ukośnych pasów. W sumie te wzmacniacze poleca UPC jak Multimedia, bo nie wprowadzają żadnych zakłóceń tylko wzmacniają sygnał, pracują dośc dobrze już przy niskim sygnale wejściowym.

Pozdrawiam

Kurtion