Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sprinter 906 315cdi zbyt wysokie ciśnienie paliwa-tryb awaryjny

07 Wrz 2015 11:11 4038 7
  • Poziom 6  
    Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie ten z przodu auta -jest jeszcze z tyłu podobno czujnik na szynie ? może to on ? jakie macie pomysły? mam przejechane 470 .000km;
  • Poziom 6  
    Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
  • Spec od Mercedesów
    Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
  • Poziom 6  
    To jest 2006 rocznik. 315 cdi
  • Poziom 35  
    Mialem podobny blad w fordzie tranzicie. Po kilku dniach walki okazalo sie ze dwumasa zbyt balansuje i wariuje od tego czujnik walu. Widzi wtedy zbyt duzo cisnienia na suw pracy.

    Podaj kod bledu.
  • Poziom 6  
    Niestety nie pamiętam kodu błędu, ale dwumasa jest nowa więc to chyba nie to.
  • Poziom 1  
    Witam. Mam ten sam problem zbyt wysokie ciśnienie na listwie plus te same objawy od 2800 obrotów tryb awaryjny. Rozwiazales jakoś ten problem?
  • Poziom 6  
    Witam. Niestety nie. Podmieniłem pompę wysokiego ciśnienia i to samo. Może dwumasa jest uszkodzona. Poprzedni właściciel auta wymienił ale nie wiem czy na odpowiednią.