Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

sprinter 906 315cdi zbyt wysokie ci¶nienie paliwa-tryb awaryjny

07 Sep 2015 11:11 5739 7
  • Level 7  
    Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się bł±d "za wysokie ci¶nienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ci¶nienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ci¶nienia ten na pompie,i czujnik ci¶nienia na szynie ten z przodu auta -jest jeszcze z tyłu podobno czujnik na szynie ? może to on ? jakie macie pomysły? mam przejechane 470 .000km;
  • Level 7  
    Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy kto¶ ma jaki¶ pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ci¶nienia bo tylko to nie było wymieniane.
  • Mercedes specialist
    Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działaj± „zdziebko” inaczej ;)
  • Level 7  
    To jest 2006 rocznik. 315 cdi
  • Level 35  
    Mialem podobny blad w fordzie tranzicie. Po kilku dniach walki okazalo sie ze dwumasa zbyt balansuje i wariuje od tego czujnik walu. Widzi wtedy zbyt duzo cisnienia na suw pracy.

    Podaj kod bledu.
  • Level 7  
    Niestety nie pamiętam kodu błędu, ale dwumasa jest nowa więc to chyba nie to.
  • Level 1  
    Witam. Mam ten sam problem zbyt wysokie ci¶nienie na listwie plus te same objawy od 2800 obrotów tryb awaryjny. Rozwiazales jako¶ ten problem?
  • Level 7  
    Witam. Niestety nie. Podmieniłem pompę wysokiego ci¶nienia i to samo. Może dwumasa jest uszkodzona. Poprzedni wła¶ciciel auta wymienił ale nie wiem czy na odpowiedni±.