Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

NAS przestał współpracować z telewizorem

wlodarek1 28 Gru 2015 22:08 723 2
  • #1 28 Gru 2015 22:08
    wlodarek1
    Poziom 14  

    Przez prawie 2 tygodnie współpraca na linii: NAS - WD MYCLOUD 2TB a telewizor Samsung układała się prawidłowo.
    Aż tu przedwczoraj nastąpił klops; telewizor pokazuje ciągle komunikat: nie znaleziono żadnego pliku wideo, audio, foto na urządzeniu - NAS-ie.
    Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych telewizora - nic to nie pomogło.
    Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych liveboxa, do którego jest podłączony i tv i NAS. Nic to nie pomogło. Zrobiłem krótki - 4 sekundy reset NAS-a. Też to nic nie pomogło.
    DLNA jest włączone ale dziwi mnie, że tam pisze że jest 0 plików.
    Zobaczcie załącznik do posta: użycie opcji "skanuj ponownie", "przywróć" też nic nie daje. Ciągle tam widać 0 udostępnionych plików. Proszę o pomoc.
    NAS przestał współpracować z telewizorem

    0 2
  • #2 28 Gru 2015 23:42
    sosarek
    Poziom 43  

    Po podłączeniu bezpośrednio do komputera zawartość jest widoczna?

    0
  • #3 29 Gru 2015 08:13
    wlodarek1
    Poziom 14  

    W komputerze z folderze Sieć pliki w Nas-ie są bez problemu dostępne.
    Zrobiłem reset NAS-a w trybie SYSTEM ONLY i sytuacja wróciła do normy :D
    I co ciekawe po wpisaniu w przeglądarce ; IP Nas-a ;9000 ukazuje się konfiguracja serwera TWONKY , którą po raz pierwszy teraz zobaczyłem .
    W instrukcji obsługi urządzenia nic nie wspominają o wpisywaniu w przeglądarce adresu NAS-a w formie IP;9000 .....

    0