Witam
Mam pytanie jak w DDT2000 prawidłowo wykryć jaki mam ECU. Ponieważ próbowałem wszystkie (trochę to trwało) ale bez rezultatu. Jak chodzi o AirBAg, Abs, KLIME, Licznik wszystko jest OK. Ale nie moge podpiąć się pod ECU. Może trzeba jakoś ustawić port odpowiednio czy coś innego. Jak chodzi o ELM 327 to wykrywa błąd P0032 - a to jest sonda lamda której w tym aucie nie ma . Na desce świeci "Fault in fuel system injection" (kwadracik ze szlaczkiem)
. Dodatkowo auto jest zamulone ale nie dymi. Oraz ostatnio spalił mi się bezpiecznik od grzałek nurkowych F14 ten pod maska 70A.
Może jest jakiś bezpiecznik od ECU komunikacji?
Proszę o jakąś pomoc jak zdiagnozować auto bez kompa lub z ddt2000 bo jechać na stację obsługi Renault za 200zł... PROSZĘ O POMOC!
ps. A może jest ktoś z wawy kto ma CLIPA i by się mólgł podłączyć i sprawdzić co się posypało, albo podją by się naprawy tego za sensowne pieniądze....
Mam pytanie jak w DDT2000 prawidłowo wykryć jaki mam ECU. Ponieważ próbowałem wszystkie (trochę to trwało) ale bez rezultatu. Jak chodzi o AirBAg, Abs, KLIME, Licznik wszystko jest OK. Ale nie moge podpiąć się pod ECU. Może trzeba jakoś ustawić port odpowiednio czy coś innego. Jak chodzi o ELM 327 to wykrywa błąd P0032 - a to jest sonda lamda której w tym aucie nie ma . Na desce świeci "Fault in fuel system injection" (kwadracik ze szlaczkiem)

Może jest jakiś bezpiecznik od ECU komunikacji?
Proszę o jakąś pomoc jak zdiagnozować auto bez kompa lub z ddt2000 bo jechać na stację obsługi Renault za 200zł... PROSZĘ O POMOC!
ps. A może jest ktoś z wawy kto ma CLIPA i by się mólgł podłączyć i sprawdzić co się posypało, albo podją by się naprawy tego za sensowne pieniądze....