logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć?

mirini 03 Lut 2016 11:41 7773 14
REKLAMA
  • #1 15399120
    mirini
    Poziom 11  
    Ocena: 32
    Gdy zakupiłem aparat poprosiłem aby ustawiono mi najlepszą z możliwych jakości robienia zdjęć i filmów. Nie chcę oszczędzać na pamięci karty, ale chcę jak najlepszą rozdzielczość zdjęć. Teraz zaktualizowałem sobie aparat i wymazałem oryginalne ustawienia aparatu. Gdy czytam instrukcję aparatu widzę w niej inny wygląd aniżeli ten który widzę w aparacie, na dodatek jestem amatorem i nie radzę sobie z tematem. Chciałem bardzo prosić by ktoś chociaż pomógł mi ustawić kilka ustawień w aparacie. Poniżej zrobiłem 10 fotek opisów które wyświetlają mi się w aparacie i dwie fotki instrukcji aparatu. Przy każdej fotce zależy mi dowiedzieć się jakich ustawień dokonać. Jednak jeśli jest to zbyt dużo pracy, to chociaż przy kilku fotkach prosiłbym o pomoc. Aparat mam SONY DSC-RX100M2 i przedstawię link do instrukcji mojego aparatu DSC-RX100M2
    http://pdf.crse.com/manuals/4465973411.pdf
    Załączniki:
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 1.png (1.61 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 2.png (1.64 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 3.png (1.48 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 4.png (1.48 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 5.png (1.02 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Jak ustawić w aparacie najlepszą jakość zdjeć? 6.png (1 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.