Witam,
Czy ktoś z kolegów instalujących osprzęt Hik'a spotkał się z problemem braku połączenia z kamerą/kamerami w aplikacji iVMS-4500?
Na Androidzie chodzi mi to bezbłędnie, ale na iPhone już któryś raz z kolei albo po skonfigurowaniu działa do pierwszego wyłączenia aplikacji a później nie można już w ogóle się połączyć, albo jak już za pierwszym razem połączy się, to widzi mi np. kamerę o nazwie "dom" jako Camera 1 albo Camera 01 i łączy się z tą drugą pomimo tego, że w systemie jest tylko jedna kamera...
Może ja coś źle robię, ale już trochę tego zainstalowałem i tylko na iphonie takie rzeczy mi się dzieją.
Wsparcie techniczne dystrybutorów Hik'a nie potrafi mi pomóc a ja już wyczerpałem wszystkie pomysły.
Czy ktoś z kolegów instalujących osprzęt Hik'a spotkał się z problemem braku połączenia z kamerą/kamerami w aplikacji iVMS-4500?
Na Androidzie chodzi mi to bezbłędnie, ale na iPhone już któryś raz z kolei albo po skonfigurowaniu działa do pierwszego wyłączenia aplikacji a później nie można już w ogóle się połączyć, albo jak już za pierwszym razem połączy się, to widzi mi np. kamerę o nazwie "dom" jako Camera 1 albo Camera 01 i łączy się z tą drugą pomimo tego, że w systemie jest tylko jedna kamera...
Może ja coś źle robię, ale już trochę tego zainstalowałem i tylko na iphonie takie rzeczy mi się dzieją.
Wsparcie techniczne dystrybutorów Hik'a nie potrafi mi pomóc a ja już wyczerpałem wszystkie pomysły.