Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hikvision - nie działa podglad zdalny na iphone

End 17 May 2016 23:38 3969 7
  • #1
    End
    Level 29  
    Witam,
    Czy ktoś z kolegów instalujących osprzęt Hik'a spotkał się z problemem braku połączenia z kamerą/kamerami w aplikacji iVMS-4500?
    Na Androidzie chodzi mi to bezbłędnie, ale na iPhone już któryś raz z kolei albo po skonfigurowaniu działa do pierwszego wyłączenia aplikacji a później nie można już w ogóle się połączyć, albo jak już za pierwszym razem połączy się, to widzi mi np. kamerę o nazwie "dom" jako Camera 1 albo Camera 01 i łączy się z tą drugą pomimo tego, że w systemie jest tylko jedna kamera...
    Może ja coś źle robię, ale już trochę tego zainstalowałem i tylko na iphonie takie rzeczy mi się dzieją.
    Wsparcie techniczne dystrybutorów Hik'a nie potrafi mi pomóc a ja już wyczerpałem wszystkie pomysły.
  • #2
    sosarek

    Level 43  
    Zależy od wersji systemu na urządzeniach z iOS, czasami trzeba tworzyć osobne profile dla podglądu z miejsca w którym Klient przebywa(dom) i osobne z zewnątrz(np.po 3G).
  • #3
    End
    Level 29  
    Problem mam z iPhone 6S, ale w starszych wersjach też występowały podobne problemy, ale "jakoś" to działało a teraz to wcale nie chce.
    Co do profilów, to wiem w czym rzecz, ale ogólnie w czasach dużych pakietów internetowych ludzie mało co używają Wifi i w moim przypadku cały czas logujemy się po zewn. IP na które z kompa wchodzę normalnie i ze swojego Xperia Z3 też bez żadnego problemu.
    Ale utworzę dla sprawdzenia lokalny profil po Wifi i zobaczę czy tak pójdzie, bo już nie mam pomysłu dlaczego to ustrojstwo nie chodzi.
    Teraz mam kolejny montaż Hik'a i wszyscy mają w domu systemy iOS... i co ja im powiem, że czemu to nie idzie na ich sprzęcie? ...
  • #4
    sosarek

    Level 43  
    Ustaw w aplikacji nie po IP a po numerze seryjnym9p2p-chmura) i sprawdź.
    End wrote:
    Teraz mam kolejny montaż Hik'a i wszyscy mają w domu systemy iOS... i co ja im powiem, że czemu to nie idzie na ich sprzęcie? ...

    Pod tym względem jeśli chodzi o prostotę obsługi i bezawaryjność to BCS/Dahua królują.
  • #5
    End
    Level 29  
    Kiedyś robiłem w BCS'ie, ale wraz z przejściem na IP zrezygnowałem z nich w ogóle.
    Poza tym Hik nie sprawia mi żadnych kłopotów jak na razie i tylko z tym iOS mam problem.
    Jeszcze jak robiłem na BCS'ie to trafił mi się klient z MacBook'iem i po instalacji PSS'a jak dobrze pamiętam klient był średnio zadowolony z działania samej aplikacji, bo muliło to niemiłosiernie a w dodatku jak zobaczył jak wygląda to w zwykłej przeglądarce to był zaskoczony, że nikt wtyczki pod Safari nie napisał, bo pewnie szło by 100x lepiej niż ten zamulony PSS czy jak mu tam ;)
  • #6
    sosarek

    Level 43  
    End wrote:
    Hik nie sprawia mi żadnych kłopotów jak na razie i tylko z tym iOS mam problem.

    Nie tylko z tym, Klienci mają też problem z obsługą zdalną, dodawaniem użytkowników, no i Hik nic z tym nie robi,, w BCS jst apka i działa bezproblemowo.
  • #7
    korek1
    Level 15  
    Nie wiem co u Was nie działa. W moim Macbook Air po Firefoxie, Safari lata bez problemu. W iPhonie również powinien działać. Tydzień temu jedynie z iPhonem 4 lub 4s był problem, ponieważ po zainstalowaniu systemu monitoringu i wgraniu apki do iPhona program się wyłączał. Myślę jednak że gryzie się z innym lub jest nie z aktualizowany iPhone. Reszta wszystko śmiga. Co do BCS to uważam że jest on o jeden mały kroczek przed Hiką ale obie firmy rozwijają się bardzo mocno.

    U klienta sprawdź lepiej czy ma najnowszą aktualizację na iPhonie. Sprawdź jego aplikacje czy coś mu transferu "nie robi" w trybie ciągłym albo czy nie ma antywirusa albo inne badziewie na telefonie. iPhone 6s ma działać.
  • #8
    End
    Level 29  
    Witam. Skończyło się na wgraniu nowego firmware do rejestratora i wszystko ruszyło. Jak na razie chodzi ok.
    Dzięki serdeczne za pomoc.

    P.S. A w czym BCS jest lepszy od Hik'a?