Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dell 1504fp uszkodzony przewód

change1902 06 Jun 2016 18:21 744 7
Altium Designer Computer Controls
    change1902
    Level 9  
    Podczas wymiany kondensatorów zauważyłem, że jeden z kabli jest przerwany.
    Nie wiem jak mam sie zabrać do naprawy niego, dlatego napisałem tutaj. Nie chciałbym przy okazji czegoś rozwalić. Nigdy nie naprawiałem takich rzeczy, więc nie mam też doświadczenia i pomysłu jak do tego sie zabrać.
    Poniżej załączam zdjęcia.
    Proszę o pomoc

Dell 1504fp uszkodzony przewód Dell 1504fp uszkodzony przewód Dell 1504fp uszkodzony przewód
  • Altium Designer Computer Controls
  • Helpful post
    Alfax
    Level 28  
    Witam
    Przylutuj ten przewód od spodu płytki drukowanej, do punktu lutowniczego od którego się on oderwał, i już. Uważaj tylko, by nie powstało zwarcie do sąsiednich punktów lutowniczych.
    Pozdrawiam,
  • Altium Designer Computer Controls
    czesl4f
    Level 23  
    Btw do wymiany kondensatory, lepiej zrobić to teraz jak masz wszystko rozkręcone.
    sosarek

Level 43  
    czesl4f wrote:
    do wymiany kondensatory, lepiej zrobić to teraz jak masz wszystko rozkręcone.

change1902 wrote:
    Podczas wymiany kondensatorów zauważyłem, że jeden z kabli jest przerwany.
    change1902
    Level 9  
    Wymieniłem je wcześniej, gdy już miałem skręcać zobaczyłem że przewód jest przerwany :/
    jeżeli mam go lutować to np jak wystaje mi ten drucik z tyłu tej płytki to mam dołożyć kabel z kawałkiem zdjętej izolacji do tego drucika i dac na niego od razu cyne i tyle ??
    change1902
    Level 9  
    Wymieniłem kondensatory naprawiłem ten kabel, ale mimo to monitor działa tak samo jak poprzednio czyli włącza sie i za chwile gaśnie.

Macie pomysł co jest nie tak ?
    sosarek

Level 43  
    Świetlówki, przetwornica...
    change1902
    Level 9