Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 308 1.6 HDI - zdalne kodowanie

04 Sty 2017 10:05 3456 21
  • Poziom 27  
    Witam.
    Peugeot 308 1.6 hdi 2008r. Wyskakuje błąd zdalnego kodowania wtryskiwaczy. Auto po odpaleniu chodzi w trybie awaryjnym, lecz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi już normalnie. Kodowałem ponownie wtryski lecz to nie pomaga. W czym problem? Może miał ktoś taki problem i pomoże?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 27  
    P1600 odczytane lexią. Aha w polu kodowania brak jest kodu I-go wtrysku, a 3 pozostałe są. Po wkodowaniu przyjmuje i zatwierdza wszystkie kody, ale dla 1 -go nie. Próbowałem też kodować cdif/2, ale dzieje się to samo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Auto klienta, ma wrócić w sobote i spróbuje jeszcze raz tak jak mi zasugerowałeś i przy okazji zapytam w jakich okolicznościach się to przydarzyło
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Tym klientem jest kobieta, więc....... :) (panie kiedyś było dobrze)
    Tak, wiem że 1 cyl. jest od koła zamachowego i dzięki za przypomnienie
  • Poziom 27  
    Próbowałem zamienić kodowanie ale to nie pomogło. Zostaje teraz błąd P1613. Klientka powiedziała że to jej się stało kiedy wysiadł jej akumulator, podobno ktoś kilka miesięcy wcześniej robił chiptuning ale nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym tematem. Nie jest to dla niej mocno uciążliwe, bo za drugim razem odpala i chodzi normalnie, ma przyjechać jeszcze w środę i mam z tym jeszcze powalczyć, jak nic nie pomoże to jak pisze georgesgr może być problem z samym ECU
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    P1613 - popatrz na FAP pewnie jest off.

    ps. george
    Nie wiedziałeś, że czip to cudowne lekarstwo na niesprawne auto.
    Ja mówię tak pod warunkiem, że wszystko sprawne, a jak nie rozumie po polsku, to się zapisuje mu na rachunku.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    George a powiedz tak z ciekawości. Klient przekłada akumulator i co ? I nic. Tylko co robi wtedy prostownik, czy katowanie baterii do upadłego. Siedzę nad czymś takim e39 pochodził i zgasł - samoistna aktywacja BC code blokada odjazdu. Zakłócenia to możliwe błędy w ustawieniach funkcjonalnych gdzieś od zewnątrz. I jest logika jakaś w tym łącznie z przyczyną. Awaria wewnętrzna tu nie pasuje czy nie tak ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    George widziałem dziesiątki aktualizacji czy jak tam "telekodowań" i żadna nie ma wspólnego nic z zasilaniem w prąd. Za to normą we francuzach są zakłócenia w transmisji komunikatów. Dlatego dziwi mnie, że w ten sposób do tego podchodzisz.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    George na to wychodzi, że ECU nie wybudza się jak należy po zapłonie przez co głupieje na dwa razy ? Co do komputeryzacji wiem, że zakazane jest przeprowadzanie aktualizacji na podłączonym prostowniku, co jest możliwe w rękach lamerów.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    To patrz co się dzieje.
    leinadzs napisał:
    Nie jest to dla niej mocno uciążliwe, bo za drugim razem odpala i chodzi normalnie
    Tak jakby wada następowała po czasie przez źle funkcjonujące wzbudzenie zapłonu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Ja bym od razu złapał za miernik czy nie ma lewego prądu upływu z akumulatora. Przecież darmo go nie wymieniał.
  • Poziom 27  
    Niestety problemu nie udało mi się rozwiązać i klientka nadal tak jeździ