Czołem !
Mam problem z niedawno kupioną Merivą 1.4 Z14XEP, rok 2008.
Pewnego razu po przejechaniu 2 km wywaliło płyn chłodniczy, silnik się przegrzał.
Wymieniona została uszczelka pod głowicą i termostat. Mechanik zwrócił uwagę, że wentylator się nie włącza.
Wentylator sprawny, wysterowanie z poziomu komputera = 1 i 2 bieg działa.
W necie znalazłem informację że wentylator powinien sie wlaczyć przy 98 lub 102 stopniach (w zależności jaki czujnik był włożony w chłodnicę)
Czy moze to ktoś potwierdzic ?
Nie chce niepotrzebnie grzac silnika i narazić się na kolejne przegrzanie ...
Coś mi tu nie pasuje, na wskazniku temperatury 102 stopnie to juz krok od czerwonego pola ...
Mam problem z niedawno kupioną Merivą 1.4 Z14XEP, rok 2008.
Pewnego razu po przejechaniu 2 km wywaliło płyn chłodniczy, silnik się przegrzał.
Wymieniona została uszczelka pod głowicą i termostat. Mechanik zwrócił uwagę, że wentylator się nie włącza.
Wentylator sprawny, wysterowanie z poziomu komputera = 1 i 2 bieg działa.
W necie znalazłem informację że wentylator powinien sie wlaczyć przy 98 lub 102 stopniach (w zależności jaki czujnik był włożony w chłodnicę)
Czy moze to ktoś potwierdzic ?
Nie chce niepotrzebnie grzac silnika i narazić się na kolejne przegrzanie ...
Coś mi tu nie pasuje, na wskazniku temperatury 102 stopnie to juz krok od czerwonego pola ...