logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Peugeot 106 rok 96 silnik 1.1 - nie odpala świeci się kontrolka z literą k

Noszekalosze 17 Mar 2017 17:42 2685 8
REKLAMA
  • #1 16352350
    Noszekalosze
    Poziom 7  
    Ocena: 2
    Witam, potrzebuję pomocy jestem totalnie zielona w sprawach motoryzacji. Wczoraj kupiłam peugeota 106 rocznik 96 silnik 1.1 benzyna no i przejechałam nim jakieś 200 km. Dzisiaj po zgaszeniu silnika gdy próbowałam go odpalić ponownie nic się nie działo, mianowicie świeciły się wszystkie kontrolki, radio grało, ale auto nie chciało zapalić nawet nie kręciło. Po popchnięciu przez kilka metrów spokojnie sobie ruszył z dwójki, dojechałam do domu podłączyłam akumulator do prostownika, po naładowaniu na full problem był taki jak wyżej. Ojciec podpiął mnie pod kable ale auto nie chciało zapalić. Świeci się za to kontrolka przypominająca silnik z literą K. Co to może być? Po weekendzie udam się do mechanika jednak chciałabym się zorientować mniej więcej co może być przyczyną i na jakie koszty naprawy się przygotować... to moje pierwsze auto.
  • REKLAMA
  • #2 16352383
    pepe150
    Poziom 36  
    Ocena: 935
    Jak na zapłonie się świeci to wszystko jest w porządku. Jest to kontrolka diagnostyczna i ona na zapłonie ma się świecić. Po uruchomieniu auta powinna zgasnąć.

Ja zapłonie słychać pompę paliwa?
    Podejrzewam że jest klawiatura kodowa do immo. Kod jest wpisywany?
    Jak Akumulator rozładowany czy został wyjęty z auta, trzeba na nowo wprowadzić kod immo na klawiaturze.
  • REKLAMA
  • #3 16352425
    Noszekalosze
    Poziom 7