Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

600SEC z 92 roku nie smiga poprawnie. pomocy

27 Lip 2005 17:54 1563 13
  • Poziom 10  
    Problem nastepujacy : autko nie smiga poprawnie ,trudno odpala i trudno nierowno chodzi na wolnych obrotach. Pytanie wiec do specjalistow ktorzy wewntualnie spotkali sie z czyms takim :

    co jest odpowiedzialne dokladnie i jak to sprawdzic , za odlaczanie kilku cylindrow w trakcie pracy bez obciazenia na wolnych obrotach ?? na wolnych obrotach powinien smigac na 4-6(??) cylindrach a reszta powinna zostac odlaczona. jak to jest sterowane??
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 39  
    Jezu !!!!- a co to za potwór ??? napisz więcej jaki silnik moc itd
    Pozdr.J.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 12  
    zapewne jest to mercedes 126 z silnikiem V8 KE- jetronic

    powinen pracoweać cały czas na wszystkie cylindry, sprwdz moze najpierw wysokie napiecie czyli kable, swiece, kopułka, palec, nastepnie sonde lambd powinna chodzić w zakresie od 0,2 do 0,8 volta, jesli stoi wjakies pozycji to juz nalezy sprawdzić analize spalin, ułorzenie oraz czy jest prosta przesłona przepływomierza powietrza, potenciometr na przepływomierzu i natezenie prądu na regulatorze cisnienia paliwa i szczelnośc ukłau dolotowego gdyz jest to bardzo istotne w tym układzie zasilania

    p.s. czy w samochodzie jest instalacja gazowa ??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    kilka juz takich robiłem i wszystkie miały KE- na 1000%
  • Poziom 10  
    mercedes w budzie w140 z motorem m 120.980 290kW sterowany wtryskiem jetronic LH 4.1

    instrukcja SIS z KTS 500 opisuje dwie jednostki prawdopodobnie odpowiedzialne za prace na wolnych obrotach tj. LH unit i EMS unit.
    Opisane sa one w dziale Safety fuel cutout. czy ten uklad jest odpowiedzialny za prace i odciecie czesci wtryskow na wolnych obrotach ??

    czy faktycznie ma takie uklady ktore rozlaczaja kilka cylindrow na jalowym ?? czy tak jak w e500 pracuje na wszystkich cylindrach ??
  • Poziom 12  
    pisałem ze myśle o model 126 a 140 chyba w ogóle nie wychodziły na KE
  • Spec od samochodów
    Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
  • Poziom 10  
    Dobra wszystko sprawdzam, jest tego duuzo i oczywiscie pod maska malo miejsca, czy ktos moglby mnie naprowadzic ,albo sluzyc jakims technical-data na temat ukladu jetronic LH 4.1 , znalazlem troche info ale wszystko po rosyjsku, a na MBworld.org raczej nic nie znajde :(( jesli ktos dysponuje schematami to bylbym wdzieczny za pomoc.
  • Spec od samochodów
    To jest najprostszy system ten samochód ma zawsze jechać.
    Nadajnik obrotów,pompa paliwa,wtryski ,przepływomierz,wszycho.
  • Poziom 12  
    szkoda ze nie zawsze jest tak pieknie :!:
  • Spec od samochodów
    Po założeniu gazu jest zawsze nędza.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie, z przyczyn niezaleznych odemnie prace nad mercedesem zostaly przerwane , wiec dopiero wczoraj moglem przy nim znowu posiedziec.

    Paliwo i wtryski poprawne, przeplywomierze sprawne, mamy drugie ewentualnie na podmianke, posiedzialem pomierzylem i wyszlo ze cos jest nie tak z lewa glowica, mianowicie gubi zaplon na 3 cylindrach w momencie pracy na wolnych obrotach. Prawa glowica raczej wporzadku ,lampa stroboskopowa pokazuje raczej sygnaly rownomierne ,jednak w lewej glowicy iskra jest tylko na 3 cylindrach. i teraz pytanie :

    czy wina moze lezec po stronie rozdzielacza ?? czy raczej po stronie "ukladu odpowiedzialnego za wytworzenie w odpowiednim czasie iskry" cewka wysokiego napieca raczej poprawna ,bo iskre przeciez wytwarza. Pisze ten text na bierzaco jak sie sprawy posuwaja, od rana wymienilem pzewody wysokiego napiecia, a teraz popoludniu bede sprawdzal czujniki polozenia walu i polozenia walkow rozrzadu. Czy w dobra strone ide ?? za wszelkie sugrestie i porady z gory dzieki. pozdrawiam Wiktor
  • Poziom 30  
    Stanisław Chwalisz napisał:
    Po założeniu gazu jest zawsze nędza.


    Wg nedza to jest jak jedziesz i tankujesz takiego potwora za 300 zl i przejedziesz nim powiedzmy 300km. Sa auta ktore nie bardzo toleruja gaz i sa wsrod nich starsze egzemplarze mercedesow a ze wlasciciel sie uparl i chce miec w aucie gaz to teraz ci wszystko i do wszystkiego wsadza tylko potem to juz problem tylko wlasciciela.
    A tak na marginesie jak bedziemy zarabiac po 3000 euro i wiecej to wierz mi nikt nie bedzie sie bawil w przerobki na gaz bo po prostu bedzie nas na utrzymanie auta stac.
    Pozdrawiam.