Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault laguna 2 1.9 dci 120km - Brak dymu z rury wydechowej

Paolka 18 Aug 2017 22:12 1320 12
  • #1
    Paolka
    Level 6  
    Witam moja renia jest strasznie słaba ,świeci się pomaranczowa kontrolka , przy jezdzie jak dodaje gazu to strasznie się muli jakby stala w miejscu , lagunka nie wydala z rury wydechowej wogole żadnego dymu podczas jazdy nic nie leci , po przejechaniu okolo 10 km raz kontrolka pomaranczowa zgasla na dosłownie 1 minutke i wtedy bylo ok przyspieszenia dostała jak torpeda i z rury wyszły czarne dymy i spowrotem kontrolka sie zapaliła i dalej brakuje mocy , Intercooler był wymieniany nie przez mechanika a sam go wymieniłem bez żadnego komputera czy w tym tkwi problem. Ludzie pomóżcie bo juz niemam głowy co to moze byc , powymieniane jest pompka paliwa , przepływomierz i sterownik / komputer silnika , dodam ze jeden mechanik powiedział ze mechanicznie wszystko ok i ze to auto jest zabite sadzą i dlatego muli .
  • #2
    stanislaw1954
    Level 43  
    Paolka wrote:
    120km -
    Jak za słabe, przecież piszesz w tytule, że osiągasz prędkość 120 km, to co oczekujesz?
  • #3
    Paolka
    Level 6  
    120 koni nie 120 na liczniku
  • #4
    stanislaw1954
    Level 43  
    Paolka wrote:
    120 koni nie 120 na liczniku
    Domyśliłem się, ale konie oznacza się KM.
  • #5
    Paolka
    Level 6  
    :) , lepiej pomóż rozwiązać ten problem bo juz głowy niemam co to moze byc a czeka mnie podróż tym autem za nie długo, a z taka mocą tego auta nigdzie nie zajade
  • #6
    kortyleski
    Level 43  
    Zapaliła się kontrolka? To podłącz tester i chociaż błędy odczytaj. Tabela kodów zawiera kilkadziesiąt pozycji, na razie to tylko wróżka może pomóc.
  • #8
    kortyleski
    Level 43  
    Paolka wrote:
    , po przejechaniu okolo 10 km raz kontrolka pomaranczowa zgasla na dosłownie 1 minutke i wtedy bylo ok przyspieszenia dostała jak torpeda


    jerry1960 wrote:
    Wydech drożny

    Tez o tym myślałem. Ale nagle by się odetkał na chwilę?
  • #9
    Paolka
    Level 6  
    Byłem na komputerze i komputer pokazał tylko przepływomierz , czy to od tego napewno ? Bo nowy troche kosztuje a kupowac w ciemno to by poł auta wymienil człowiek i dalej to samo
  • #10
    kortyleski
    Level 43  
    Turbo szaleje to i błąd przepływu wywala. Zrób porządek z przewodami od turbiny do kolektora dolotowego
  • #11
    carrot
    Moderator of Cars
    Quote:
    Byłem na komputerze i komputer pokazał tylko przepływomierz

    Ludzie, czytajcie to co na ekranie pokazuje sprzęt diagnostyczny, albo róbcie zdjęcie/screena !
    Co konkretnie "pokazał" komputer ?
    Samo określenie przepływomierz kompletnie nic nie mówi. Sprzęt diagnostyczny wyraźnie wskazuje w jakim kierunku zacząć poszukiwania przyczyny problemu, np: signal too low/high, open circuit/short to B+, close circuit/short to gnd.
    Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów, masz możliwość podglądu parametrów bieżących i możesz porównać wartości oczekiwane przez sterownik z tymi podawanymi przez czujniki, w tym przypadku MAF actual i specified
  • #12
    kortyleski
    Level 43  
    Carrot czego Ty oczekujesz? Takie info z fejsa za dwie dychy? Tu trzeba kierowcy i elektromechanika z kompem na kolanach. Kierowca ogarnięty, mechanik kumaty. To się podobno nazywa próba drogowa. Pamiętamy żeby wyłączyć poduszkę pasażera. Laptop w pysku nie smakuje
  • #13
    Paolka
    Level 6  
    Zajechałem do mechanika i wszystko ok kontrolka zgasła mechanik jezdził wszystko ok , wsiadam w auto i znow to samo cudowne uzdrowienie :D