Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z zasilaniem głośnika bluetooth

04 Sep 2017 17:04 552 3
  • Level 2  
    Witam jestem początkującym elektronikiem. Chciałem zbudować najprostszy głośniczek bluetooth. Do budowy zastosowałem wzmacniacz PAM8610 do tego moduł bluetooth z wyjściem audio oraz baterię, a w zasadzie akumulator żelowy 12V. Moduł bluetooth zasilany jest przez przetwornicę step down. Po spięciu wszystkiego układ załącza się wszystko zaczyna działać jednak w głośniku 6w pojawia się brum. Zauważyłem jednak, że jak wzmacniacz podłącze do osobnego zasilania, a moduł przez przetwornicę do osobnego to głośnik działa bez tego nieprzyjemnego pisku. Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim i może podrzucić rozwiązanie problemu.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 6  
    Uważam, że do tego opisu świetnie pasowałby odpowiedni schemat połączeń. Zrób proszę czytelny schemat i myślę, że jak nie ja, to chociaż inni użytkownicy ekspresowo wyjaśnią Ci co jest nie tak :)
  • Level 2