Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung C460FW - Zacięcie papieru po wymianie fusera

09 Sep 2017 23:11 2394 11
  • Level 21  
    Witajcie,
    Byłem zmuszony wymienić fuser w swoim urządzeniu wielofunkcyjnym samsung C460FW ponieważ stary uległ uszkodzeniu mechanicznemu. Fuser wymieniłem, drukarkę poskładałem, nie było to nic skomplikowanego. Po wymianie fusera, drukarka podczas drukowania pobiera sobie papier z zasobnika który po chwili się zacina. Staje on dokładnie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:
    Samsung C460FW - Zacięcie papieru po wymianie fusera

    Czy podczas wymiany mogłem popełnić jakiś błąd? Kurcze, tylko papier do fusera nawet nie dociera. Patrzyłem czujniki i też działają prawidłowo, żaden się nie blokuje. Zrobiłem nawet reset do ustawień fabrycznych ale niestety bezskutecznie. Dalej zacina papier w tym samym miejscu pomimo tego że nie ma tam absolutnie żadnej przeszkody, po prostu staje i koniec.

    Jeszcze dodam że na stronie konfiguracyjnej drukarki leci błąd M2-1210.
  • Level 1  
    Kolego czy poradziłeś sobie z tym problemem ?
    Jeżeli tak to podpowiedź bo mam ten sam problem, kartka staje mi w tym samym miejscu.
  • Level 24  
    Trzeba sprawdzić co zacina ten papier. Może to być ząbek plastikowy, może tam coś wpadło i blokuje kartkę.
    Prosimy o zdjęcie zaciętego papieru, wówczas coś podpowiemy.
  • Level 1  
    Witam, mam ten sam problem. Papier zatrzymuje sie dokładnie w tym samym miejscu. Jezeli otworze tylna klapke, zablokuje czujnik otwarcia klapy i docisne lekko ta rolke transferową to wszystko idze tak jak należy. Prosze o porade...
  • Level 20  
    Identyczne zacięcie jak na zdjęciu u henryxxl i lukpio3
  • Level 20  
    Papier nigdy się nie zawija. Zatrzymuje w tym miejscu co na zdjęciu. Po wyjęciu chwile działa i potem znowu to samu.
  • Level 21  
    Drukarka poszła do serwisu. Rozwiązali problem.