Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowa

Przemek.1997 12 Wrz 2017 20:49 1680 9
  • #1 12 Wrz 2017 20:49
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    Witam, w swojej audi mam taką cewkę jak na zdjęciach poniżej, chciałem się zapytać czy te krótkie fajki też się wymienia? Na internecie znalazłem tylko te 2 kable. Czy te krótkie to zwykłe fajki czy to musi być jakaś konkretna?

    Audi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowaAudi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowa

    0 9
  • #2 12 Wrz 2017 21:15
    alexplus
    Poziom 16  

    Kup najlepiej oryginał albo zamiennik.

    0
  • #3 12 Wrz 2017 21:24
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    Ale że całą cewkę? Czy dokupi te same krótkie?

    0
  • #5 13 Wrz 2017 19:54
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    A mają one jakąś fachową nazwę? Bo nie mogę znaleźć...

    0
  • #7 20 Wrz 2017 15:27
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    Witam ponownie, chciałem się zapytać jakie wartości powinny być na biegu jałowym w bloku pomiarowym 026 w VAGu? Podłączyłem komputer i mam mniej więcej takie wartości:
    1 i 2 cylinder 1-1,29V oraz 3 i 4 cylinder 0,7-0,9V na biegu jałowym. Czy te wartości są prawidłowe? I czy ta rozbieżność ma jakiś wpływ na pracę silnika? Dodam że cewkę zapłonową mam jedną z dwoma kablami zapłonowymi na 1 i 2 cylinder. Czy te wartości świadczą o padniętych kablach zapłonowych?
    Drugie pytanie mam odnośnie przepływomierza, w aucie jest przepływka Boscha, jakie wartości prawidłowe powinien mieć przepływomierz w tym silniku? Silnik 1.8 APT 125km.
    Trzecie pytanie mam odnośnie podciśnienia w kolektorze ssącym/dolotowym. Jaką powinno mieć wartość w tym silniku?
    Pytam ponieważ ostatnio zauważyłem że auto zaczęło więcej palić, znajomy mówił mi żebym sobie to sprawdził ale nie znam prawidłowych wartości. Proszę o pomoc

    0
  • #9 20 Wrz 2017 16:23
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    Wiadoma sprawa a co do stylu jazdy to muskam po gazie a spalanie 11-12l/100 km. Po za tym chcę sprawdzić te rzeczy a wszystkiego nie wiem stąd moje pytania.
    PS. Po Twojej mowie wynika że już zima. To nie chce pomyśleć ile będzie mi palił na mrozach...

    0
  • #10 24 Wrz 2017 12:49
    Przemek.1997
    Poziom 16  

    Witam ponownie, mam pytanie odnośnie błędu 16486-mass air flow sensor (g70) signal too low. Błąd ten wyskakuje co jakiś czas. Dodatkowo zauważyłem że auto więcej pali. Czy świadczy to o padniętym przepływomierzu? Sprawdzałem w blokach pomiarowych to na biegu jałowym pokazuje 3,64mg/s czyli w normie(czytałem że powinno być 2-5mg/s) natomiast przy ok 5 tys obrotów powinno być ok 100mg/s (liczone ze wzoru 0,8*125(moc auta)) a jest miedzy 20 a 30mg/s. Proszę o pomoc.

    1