Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowa

Przemek.1997 12 Sep 2017 20:49 3234 9
  • #1
    Przemek.1997
    Level 16  
    Witam, w swojej audi mam taką cewkę jak na zdjęciach poniżej, chciałem się zapytać czy te krótkie fajki też się wymienia? Na internecie znalazłem tylko te 2 kable. Czy te krótkie to zwykłe fajki czy to musi być jakaś konkretna?

    Audi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowaAudi A4 B5 1.8 APT - Cewka zapłonowa
  • #2
    alexplus
    Level 16  
    Kup najlepiej oryginał albo zamiennik.
  • #3
    Przemek.1997
    Level 16  
    Ale że całą cewkę? Czy dokupi te same krótkie?
  • #5
    Przemek.1997
    Level 16  
    A mają one jakąś fachową nazwę? Bo nie mogę znaleźć...
  • #7
    Przemek.1997
    Level 16  
    Witam ponownie, chciałem się zapytać jakie wartości powinny być na biegu jałowym w bloku pomiarowym 026 w VAGu? Podłączyłem komputer i mam mniej więcej takie wartości:
    1 i 2 cylinder 1-1,29V oraz 3 i 4 cylinder 0,7-0,9V na biegu jałowym. Czy te wartości są prawidłowe? I czy ta rozbieżność ma jakiś wpływ na pracę silnika? Dodam że cewkę zapłonową mam jedną z dwoma kablami zapłonowymi na 1 i 2 cylinder. Czy te wartości świadczą o padniętych kablach zapłonowych?
    Drugie pytanie mam odnośnie przepływomierza, w aucie jest przepływka Boscha, jakie wartości prawidłowe powinien mieć przepływomierz w tym silniku? Silnik 1.8 APT 125km.
    Trzecie pytanie mam odnośnie podciśnienia w kolektorze ssącym/dolotowym. Jaką powinno mieć wartość w tym silniku?
    Pytam ponieważ ostatnio zauważyłem że auto zaczęło więcej palić, znajomy mówił mi żebym sobie to sprawdził ale nie znam prawidłowych wartości. Proszę o pomoc
  • #9
    Przemek.1997
    Level 16  
    Wiadoma sprawa a co do stylu jazdy to muskam po gazie a spalanie 11-12l/100 km. Po za tym chcę sprawdzić te rzeczy a wszystkiego nie wiem stąd moje pytania.
    PS. Po Twojej mowie wynika że już zima. To nie chce pomyśleć ile będzie mi palił na mrozach...
  • #10
    Przemek.1997
    Level 16  
    Witam ponownie, mam pytanie odnośnie błędu 16486-mass air flow sensor (g70) signal too low. Błąd ten wyskakuje co jakiś czas. Dodatkowo zauważyłem że auto więcej pali. Czy świadczy to o padniętym przepływomierzu? Sprawdzałem w blokach pomiarowych to na biegu jałowym pokazuje 3,64mg/s czyli w normie(czytałem że powinno być 2-5mg/s) natomiast przy ok 5 tys obrotów powinno być ok 100mg/s (liczone ze wzoru 0,8*125(moc auta)) a jest miedzy 20 a 30mg/s. Proszę o pomoc.