Witam ponownie, chciałem się zapytać jakie wartości powinny być na biegu jałowym w bloku pomiarowym 026 w VAGu? Podłączyłem komputer i mam mniej więcej takie wartości:
1 i 2 cylinder 1-1,29V oraz 3 i 4 cylinder 0,7-0,9V na biegu jałowym. Czy te wartości są prawidłowe? I czy ta rozbieżność ma jakiś wpływ na pracę silnika? Dodam że cewkę zapłonową mam jedną z dwoma kablami zapłonowymi na 1 i 2 cylinder. Czy te wartości świadczą o padniętych kablach zapłonowych?
Drugie pytanie mam odnośnie przepływomierza, w aucie jest przepływka Boscha, jakie wartości prawidłowe powinien mieć przepływomierz w tym silniku? Silnik 1.8 APT 125km.
Trzecie pytanie mam odnośnie podciśnienia w kolektorze ssącym/dolotowym. Jaką powinno mieć wartość w tym silniku?
Pytam ponieważ ostatnio zauważyłem że auto zaczęło więcej palić, znajomy mówił mi żebym sobie to sprawdził ale nie znam prawidłowych wartości. Proszę o pomoc