Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PEUGEOT 307 2.0 BEZNYNA 01R - PO WYMIANIE MAGLOWNICY CIĘZKA PRACA

DJF1 05 Nov 2017 20:38 1674 3
  • #1
    DJF1
    Level 22  
    W mojej 307 musiałem wymienić maglownicę bo bardzo ciekła i miała luzy. Robił to mój kolega bardzo dobry mechanik lepszego nie znam w moim mieście, bardzo dobrze się zna i nie sądzę aby popełnił jakiś błąd. Zbieżności mi nie ustawił bo nie ma odpowiedniego sprzętu, wymienił magiel używany ale sprawdzony oraz drążki i końcówki kierownicze. Po wyjechaniu od niego wszystko było ok a przejechałem jakieś 2 kilometry do domu. Ponownie odpaliłem auto a tu niespodzianka, jakby połowy wspomagania nie było ,kierownica ciężko pracuje ale pompa wspomagania działa bo wspomaganie jest. Płyn dolał do układu Total Fluide LSD jakieś pół butelki bo tyle brakowało, co się mogło stać. Dzisiaj pojechałem do niego żeby sprawdzić i okazało się że w moim aucie musiał być inny płyn niż Total Fluid LSD, płyn nabrał w strzykawkę i miał jakieś bąbelki powietrza w sobie. Moje pytanie czy uszkodziła się pompa czy to wina że dwa inne płyny się ze sobą zmieszały i traciły swoje właściwości? Pompa wspomagania elekryczna

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dodam że maglownicę przed zalaniem płynu sprawdził na podniesionym przodzie i bardzo dobrze chodziła bez żadnych oporów więc magiel odpada że coś jest z nim nie tak.

    Dodano po 16 [minuty]:

    Mam jeszcze jedno pytanie czy od wspomagania jest tylko jeden bezpiecznik czy jest ich więcej?
  • #2
    milejow
    Level 43  
    Zalej płyn do odpowiedniego poziomu i daj mu odpocząć ze 2-3 godziny żeby się odpowietrzył sam (żeby płyn odgazował), potem zakręć zbiorniczek, odpal silnik i sprawdź wspomaganie.
  • #3
    DJF1
    Level 22  
    Ale te bąbelki były bardzo malutkie, myślę że to nie jest przyczyną tylko coś innego a powinien się sam odpowietrzyć. Zaznaczam że zmieszał dwa płyny Total fluid LSD z płynem który był w aucie, jaki nie wiadomo ale po kolorze coś koło czerwonego. Po przejechaniu 2 km i ponownym odpaleniu silnika wspomaganie spadło o połowę w dół.
  • #4
    DJF1
    Level 22  
    Problem był spowodowany tym iż przy wymianie maglownicy zostały wymienione końcówki, drążki oraz sworznie wahacza i wszystkie te części zostały wymienione na nowe. Teraz już kierownica chodzi trochę lżej, widocznie jest to spowodowane tym że części są nowe i sztywne a nie luźne i wyrobione jak stare.