Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kospel ekcoln2 i auraton 2025 rth

20 Lis 2017 09:58 660 4
  • Poziom 2  
    Witam , z góry uprzedzę ,że jestem totalnie zielona w temacie ogrzewania, przeglądałam forum lecz nie zanalazłam nic co mogłoby mi w jakiś sposób pomóc.
    Posiadam piec elektryczny Kospel Ekco_ln2 15 kw ( zakupiłam go wraz z domem) oraz regulator pokojowy Auraton 2025 rth . Regulator ma zaprogramowane dwa stałe programy dzienny 19,21,19,21stC oraz nocny 19 . Mój problem polega na tym ,że gdy piec nagrzeje pokój do danej tempreatury ustawionej na regulatorze wyłącza się , lecz gdy temperatura spadanie nie potrafi się włączyć. Wysadza zawór bezpieczeństwa i trzeba go włączać ręcznie. Gdy chodzi w sposób ciągły nie ma żandego problemu . Nie wiem czy to istotne ale spada ciśnienie w instalacji z 1,5-1,8 do >1 ba. Poprzedni właściciele zakupili ten piec , ale wydaje mi się ,że zbyt dużą mocą 15 kw ogrzewa 70m2. Nie wiem gdzie jest problem złe podłączenie regulatora ? Coś z pomopą ?
    Kontakotwałam się z serwisem , w mojej okolicy jest jeden "autoryzowany " serwis , który po rozmowie stweirdził ,ze raz w życiu ten piec obsługiwał i nie pomoże. W tej chwili nie mam możliwości wymiany pieca , chciałabym dowiedzieć się jak rozwiązać ten problem.
  • IGE-XAO
  • Pomocny post
    Specjalista - systemy grzewcze
    Takie skoki ciśnienia mogą świadczyć o braku powietrza w naczyniu przeponowym lub o zbyt małym naczyniu dla tej instalacji lub też o jego uszkodzeniu.

Aby to sprawdzić i dopompować trzeba dysponować w pompką (ręczną, nożną lub elektryczną) do pompowania kół samochodowych/rowerowych) lub kompresorem z pistoletem do pompowania kół oraz manometrem do mierzenia ciśnienia w kołach.