Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mini Cooper 1,6 120KM Na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na ciepłym silniku

27 Nov 2017 20:02 5151 15
  • Level 5  
    Tak jak w temacie. Po rozgrzaniu mini przestaje pracować na 3 cylinder.
    Na dzien dzisiejszy zostały wymienione :
    *świece
    *cewki
    *rozrząd
    *wtryskiwacze benzyny
    *czujniki od wałków
    *regulator Vanosa
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 5  
    Ciśnienie sprężania sprawdzone takie samo jak na zimnym i przede wszystkim równe
  • Level 41  
    Całkowicie przestaje pracować?
  • Level 5  
    Tak całkowicie zero reakcji
  • Level 28  
    Sprawdź czego brakuje w czasie gdy przestaje pracować 3 cylinder (iskry czy paliwa ).
  • Level 5  
    Odcina paliwo.
  • Level 5  
    dokladnie taki

    Dodano po 2 [minuty]:

    a najlepsze jest to ze jak przestanie pracowac na 3 cylinder odepniech na chwile czujnik walka obojetnie ktory z automatu zaczyna pracowac na wszystkie cylindry
  • Level 23  
    mxas123 wrote:

    a najlepsze jest to ze jak przestanie pracowac na 3 cylinder odepniech na chwile czujnik walka obojetnie ktory z automatu zaczyna pracowac na wszystkie cylindry

    Piszesz że wtedy chodzi na wszystkie cylindry ale czy chodzi równo czy wciąż coś się dzieje na tym cylindrze? A podglądałeś w parametrach czy wypadają zapłony i z jaką częstotliwością na tym cylindrze zaraz po odpaleniu zimnego silnika i co się zmienia wraz ze wzrostem temperatury?.Na ciepłym silniku może już nie wyrabiać , rejestruje błąd i odcina paliwo. Przy tym silniku nie zdziwiłbym się jak będzie trzeba robić głowicę.
  • Moderator of Cars
    Quote:
    odepniech na chwile czujnik walka obojetnie ktory z automatu zaczyna pracowac na wszystkie cylindry

    Sterownik przechodzi z trybu sekwencyjnego wtrysku w grupowy i dlatego tak się dzieje
  • Level 5  
    tyle to ja tez wiem

    Dodano po 1 [minuty]:

    tylko co jest tego przyczyna bo juz brak pomyslow
  • Level 28  
    mxas123 wrote:
    Odcina paliwo.

    Podmieniałeś wtryski?
    Mierzyłeś rezystancję wtryskiwaczy?
    Sprawdzałeś zapis prądu w chwili odcinania paliwa?
  • Level 5  
    wszystko jest sprawdzone ale jest jeden pomysl
  • Moderator of Cars
    To nie jest problem z wtryskami, sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na którymś cylindrze i wyłącza wtryskiwacz na nim, aby zapobiec dostawaniu się niespalonego paliwa do katalizatora
  • Level 5  
    panowie zrobilem jeszcze jedna probe cisnienia sprezania na goracym silniku ale na odpietym silmiku nastawnika faz i okazalo sie ze jest tylko 3 bary wiec problem zostal rozwiazany dziekuje wszystkim za sugestie i pozdrawiam