logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Satel Micra częste wycie syreny alarmowej - brak zdarzeń w historii

asymodeusz 29 Lis 2017 12:36 2724 6
  • #1 16856588
    asymodeusz
    Poziom 8  
    Ocena: 3
    Witam serdecznie.

Mam problem z systemem alarmowym. Alarm montowałem sam. Jestem amatorem. I całe podłączenie robiłem poprzez instrukcję bądź podpowiedzi wyszukane w sieci.

Do rzeczy.

Posiadam centralę alarmową Satel Mikra, bezprzewodowe czujki ruchu PIR Satel APD-100, syrena Satel SPL-5010.

Alarm został podłączone ponad rok temu, Wszystko działało bez zastrzeżeń. Do czasu...

Od 2-3 tygodni miałem częste załączanie alarmu. Przeniosłem czujkę w inne miejsce i się uspokoiło. Podejrzewałem gryzonie. Myślałem, że temat mam z głowy. SMS-y ustały i wydawało się być OK.

Jakież było moje zdziwienie gdy podjechałem na miejsce. Alarm wyje a ja nie dostałem SMS-a. Po podpięciu komputera do centrali sprawdziłem pamięć zdarzeń. Mogę to robić tylko z komputera gdyż nie posiadam manipulatora. Alarm obsługiwany przez piloty bądź SMS-em.

W Pamięci były tylko te rzeczy o których wiedziałem ( załączenia czujek, uzbrajanie i rozbrajanie alarmu poprzez piloty, sabotaż związany z czyszczeniem bądź podmianą bateri) i nic więcej. Ale alarm wyje częściej. Potwierdzone przez sąsiada a ja nie mam takich zdarzeń w pamięci programu lub wśród SMS-ów, które do mnie docierają.

Dodam, że sprawdzałem ustawienie zegara, więc to nie przesunięcia w czasie spowodowane brakiem synchronizacji czasu np. alarmu i komputera.

Nie mam najmniejszego pomysłu co to może być, lub jak coś sprawdzić aby dojść do ewentualnej awarii bądź wykluczyć to co działa prawidłowo.

Proszę o pomoc lub jakieś podpowiedzi.

W razie braku informacji z mojej strony obiecuję doprecyzować.

Dziękuję z góry
  • Pomocny post
    #3 16856651
    viper19861
    Poziom 20  
    Ocena: 54