Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b4 2.0 8v - Szarpanie silnika

06 Gru 2017 21:53 645 7
  • Poziom 4  
    Witam, otóż posiadam Passata b4 2.0 8v pb/lpg (2 generacja brc) 1994r, otóż mam z nim problem,
    Mianowicie szarpie silnikiem podczas przyśpieszania od około 1800 obr/min wzwyż od 3 biegu (1,2 jest git) jak mu wepnę 4-5 bieg to z niskich (1200 obr/min) jedzie normalnie dopóki nie osiągnie 1800 rpm/min, dzieje się to podczas gdy dodam troszkę więcej gazu lub w podłogę, na zimnym silniku jest ok jedzie fajnie nic się nie dzieje, dodam że gdy tylko trzymam gaz w stałym położeniu jest w porządku, im cieplejszy silnik tym gorzej, dzieje się to i na benzynie i na gazie, lecz nie zawsze ostatnie 4 dni gdzie był mróz było wszystko ok, problem znowu powrócił jak wróciła plusowa temperatura. odpala ładnie pracuje równo na wolnych obrotach, wymieniłem już sporo części:
    -świece NGK
    -Przewody sentech
    -palec kopułka Beru
    -cewka
    -czujnik położenia przepustnicy
    -sprawdzone ciśnienie benzyny - 3 bar cały czas
    -listwa wtryskowa uszczelniona a dokładnie podkładki / uszczelki gumowe (godzinę temu)
    -przepustnica sprawdzona

    w komputerze brak błędów także usterka mechaniczna "raczej"
    miał ktoś podobny problem i potrafi mi pomóc ?
    z góry dziękuje, mam dość już jazdy do pracy 40-50 kmh..
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 4  
    2.0 8v ady lub 2e, pełny wtrysk
  • Moderator Samochody
    Arekkk125 napisał:
    2.0 8v ady lub 2e

    To jeden, czy drugi?
    Arekkk125 napisał:
    pełny wtrysk

    A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem.
    Arekkk125 napisał:
    w komputerze brak błędów
    No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki.
    Tak czy inaczej - albo dziurawy dolot, ssie fałszywe powietrze, albo układ zapłonowy - do wyrzucenia cewka ze wzmacniaczem. Ogólnie w opisie trudno się połapać - bo równie dobrze może ssać powietrze elektrozaworem EVAP.
  • Poziom 4  
    pełny w sensie że wielopunktowy, cewka nowa wraz z modułem, jak temat do kosza ? bo błędów brak? hah
  • Poziom 4  
    nie odpinałem klemy, tak taki sam efekt na pb i lpg, jezdziłem i na tym i na tym i nic, dzisiaj zaślepiłem EVAP i dalej to samo, wkurzyłem się i go przegnałem jakoś do 150 kmh i po ostrej jezdzie problem ustał ale powróci tak jak ostatnio.
  • Poziom 4  
    i problem powrócił dziś gdy wracałem z pracy, przegoniłem znowu auto po obwodnicy i znów spokój na jakiś czas