Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk przenośny HDD, nie mogę dostać się do danych.

OutlanderPL 04 Sty 2018 13:29 342 27
  • #1 04 Sty 2018 13:29
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Witam

    Mam problem z dyskiem TOSHIBA HDTD210EK3EA.
    Ustawiłem na nim hasło za pomocą programu który od nowości jest dołączony do tego dysku.
    Musiałem niestety sformatować mój osobisty komputer i kiedy podłączyłem dysk okazało się że PC go widzi(jest widoczny że został podłączony) ale nie widać go w moim komputerze ani nie można zainicjować ani nic z nim zrobić. Jestem pewien że to wina hasła ale nie wiem jak mógł bym je usunąć, sam je ustawiłem ale nie mam możliwości wpisania go nigdzie ani nic niestety a dane są na tym dysku dla mnie istotne byłbym wdzięczny za informację co zrobić aby móc go odblokować (wpisać hasło).

    0 27
  • #2 04 Sty 2018 13:42
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    Nazwa programu szyfrującego :)

    0
  • #3 04 Sty 2018 13:48
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Niestety nie wiem.
    To był ten który dołączyła TOSHIBA nie pamiętam nazwy a nie wiem jak i gdzie mógłbym sprawdzić.

    0
  • #4 04 Sty 2018 13:55
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    najprawdopodobniej wystarczy zainstalować ten program i dysk wróci do życia :) ale nie moge znaleść info na temat tego programu :/

    0
  • #5 04 Sty 2018 13:55
    Kasek21
    Poziom 43  

    Zamieść screen z Zarządzania dyskami.

    0
  • #6 04 Sty 2018 13:56
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    A jak on był dostarczony ??

    0
  • #7 04 Sty 2018 13:57
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Też o tym myślałem ale nie mogłem tego znaleźć dlatego zwróciłem się tutaj o pomoc :)

    0
  • #8 04 Sty 2018 13:59
    Kasek21
    Poziom 43  

    Mój komputer -> Zarządzaj -> Zarządzanie dyskami.

    0
  • #9 04 Sty 2018 14:01
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Dysk przenośny HDD, nie mogę dostać się do danych.

    Dodano po 38 [sekundy]:

    mistrzszymon1 napisał:
    A jak on był dostarczony ??

    Kupiony w Sklepie stacjonarnym.

    0
  • #10 04 Sty 2018 14:05
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    OutlanderPL napisał:

    Kupiony w Sklepie stacjonarnym.

    Bardziej chodzilo o program:) CD, online itd..

    Dodano po 47 [sekundy]:

    Z menagera wynika ze jest brak partycji :/

    0
  • #11 04 Sty 2018 14:08
    Kasek21
    Poziom 43  

    Zamieść screen z programu CrystalDiskInfo dla tego dysku.

    0
  • #12 04 Sty 2018 14:12
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    mistrzszymon1 napisał:
    OutlanderPL napisał:

    Kupiony w Sklepie stacjonarnym.

    Bardziej chodzilo o program:) CD, online itd..


    Program był na dysku. Otwieram pierwszy raz dysk i tam jest program w pamięci dysku, już do tego wystarczyło kliknąć dwa razy zainstalować i ustawić hasło. Nic dokupowanego osobno, żadnej płytki nic.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Dysk przenośny HDD, nie mogę dostać się do danych.

    0
  • #13 04 Sty 2018 14:14
    Kasek21
    Poziom 43  

    Sprawdź czy program Hard Disk Sentinel pokaże SMART.

    0
  • #16 04 Sty 2018 14:21
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Z zakładki "SMART" daj screena.

    0
  • #18 04 Sty 2018 14:24
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    SMART nie komunikuje niczego niepokojącego.

    0
  • #19 04 Sty 2018 14:27
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    jest tylko hasło przez jakiś głupi program :/

    Cytat:
    Stor.E Slim to zewnętrzny dysk twardy w kolorze czarnym marki Toshiba. Pojemność dysku wynosi 1 TB i podłączany jest on do komputera za pomocą złącza USB 3.0 (kompatybilny z USB 2.0). Standard złącz pozwala na osiągnięcie maksymalnego transferu przesyłu danych na poziomie 5 Gb/s. Urządzenie posiada oprogramowanie NTI Backup Now EZ, Tuxera NTFS for Mac i Password Lock. Wykorzystuje Pogoplug PC - oprogramowanie z dostępem zdalnym oraz 10 GB przestrzeni na dysku w "chmurze". W załączeniu kabel micro USB 3.0. Produkt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.

    Może to pomoże znaleść ten progream :)

    0
  • #21 04 Sty 2018 14:29
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    Może kolega pamięta któryś z wymienionycch programów ?/

    0
  • #22 04 Sty 2018 14:33
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Wydaje mi się to też tam było, ale był jeszcze inny osobny program tylko do hasła.
    Szukałem tego programu ale nigdzie nie mogłem go znaleźć :/

    0
  • #23 04 Sty 2018 14:36
    Dra98
    Poziom 41  

    OutlanderPL napisał:
    był jeszcze inny osobny program tylko do hasła.

    Prz takiej ilości informacji pozostaje szukanie podobnego po "wyglądzie" lub jak już pisałem oddanie dysku do DR.

    0
  • #24 04 Sty 2018 14:37
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Co to jest DR ???

    0
  • Pomocny post
    #25 04 Sty 2018 14:51
    krzysiozak
    Poziom 35  

    A teraz napiszę coś na przyszłość się przyda, co sam stosuję od pewnego czasu. Na swoim komputerze i na drugim rezerwowym oraz na popularnym portalu gzie można przechowywać swoje pliki, założyłem katalog instalacyjne. W nim przechowuje swoje programy w wersji instalacyjnej. W razie awarii lub katastrofy powoli ale mogę przywrócić awaryjnie komputer do stanu z przed awarii. I widzę że koledze by się to przydało.

    0
  • #26 04 Sty 2018 14:53
    OutlanderPL
    Poziom 4  

    Ok wszystko super ale dalej nie wiem co to DR :)

    0
  • Pomocny post
    #27 04 Sty 2018 14:58
    Kasek21
    Poziom 43  

    OutlanderPL napisał:
    dalej nie wiem co to DR :)

    Data Recovery.

    0
  • #28 04 Sty 2018 15:03
    mistrzszymon1
    Poziom 23  

    można sprawdzić :) programem czy wszystko jest na swoim miejscu :)

    Dodano po 3 [minuty]:

    Ja zawsze pierwszy test przeprowadzam Active@ File Recovery. Nawet wersja trial zobaczysz co masz a czego nie :) Zazwyczaj robie to tak :) Włączam program wybieram dysk który chce przeskanować :) Klikam quickscan i zaraz później stop :)

    0