Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Samsung UE50KU6000 - badpixel czy paproch?

18 Sty 2018 10:13 795 17
  • Poziom 4  
    Witam, w dniu wczorajszym tj. 17.01.2018 zakupiłem wyżej wymieniony telewizor. Po uruchomieniu go rozpocząłem test matrycy i zauważyłem plamkę, która zakrywa 4 pixele, od razu humor mi się popsuł... No ale dobra, nie jest mocno widoczna (jeśli ktoś nie wie że jest to nie zauważy, ale ja mam tą świadomość), spróbowałem filmów typu FIX Bad Pixel itp. nic nie pomogło, lecz gdy pstrykłem palcem plamka przemieściła się niżej o ok 1-1,5 cm na dół. Czy martwy pixel jest w stanie się przemieścić czy to po prostu jakiś paproch?
    TV Samsung UE50KU6000 - badpixel czy paproch?
    Proszę o pomoc :)
  • Poziom 26  
    Badpixel się raczej nie przemieści, więc paproch albo robaczek. Ja w LG miałem takie coś, był na gwarancji więc poszedł do serwisu i okazało się że mól wlazł między szybkę a matrycę. Zdziwili się ciężko jak to możliwe i nawet wysłali zdjęcie do producenta jako ciekawostkę, ale naprawili i jest OK.
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Jeśli się przemieścił to jakiś śmieć. Reklamować póki nowy.
  • Poziom 4  
    Jest to outlet. Czy może być problem przez to, że to sklep po ekspozycji? Samsung ma prawo odmówić?
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Jeżeli tv nie był przeceniony z powodu to tej wady to masz pełne prawa.
  • Poziom 4  
    Nie był przeceniony z tego powodu. Samsung przyjął moją reklamację, serwis będzie się ze mną kontaktować. Mam nadzieję że pozbędą się tego. :)
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Właśnie dzwoniłem do samsunga powiedzieli, że najpierw mam najlepiej się skontaktować z serwisem który wymieniał matrycę być może szybko to naprawią, jeśli odmówią kolej na reklamacja.

    Dodano po 14 [godziny] 49 [minuty]:


    Dziś rano zadzwoniłem do serwisu który obsługiwał reklamacje. Serwisant powiedział mi, że najlepiej jak poczekam jeszcze do końca lutego to będzie to liczone jako druga naprawa bo tak raz po razie podobno liczone jako jedna. Zmierzał do tego, że jeśli mam np 3 naprawy to wymieniają tv na nowy z, że ku6000 nie jest już produkowany dostałbym coś nowsze jeśli w razie czego coś..... Coś mi to podejrzane...... Co o tym myślicie? czekać czy zgłaszać dziś?
  • Poziom 4  
    Serwis dziś do mnie dzwonił i namawiał a wręcz nie chciał dopuścić do reklamacji. Mam zgłosić za 2 tygodnie przynajmniej a do samsunga zadzwonić , że plama zniknęła.... Pierwszy raz spotykam się z takim czymś.... o co tu do cholery chodzi??
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi. Samsung im zapłaci tylko za jedną reklamację jeśli nie minie określony czas.
  • Poziom 4  
    Zadzwoniłem teraz i powiedziałem, że nie będę tego przeciągać...... przestał być miły jak poprzednio ;) Przyjadą w poniedziałek i mam nadzieję, że w końcu będę mieć sprawny w 100% telewizor.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    A dlaczego w Lutym?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Wolę to jak najszybciej załatwić, nie zależy mi na nowym tv, kupiłem tego w bardzo okazyjnej cenie. W lutym powiedzą mi czasami że to moja wina, teraz puki sprawa jest świeża muszą mi to zrobić (tak mi się przynajmniej wydaje)