Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ASTRA G - hak holowniczy , szczątkowa instalacja. Jak przywrócić do działania?

Pasquallo 13 Sie 2018 11:19 249 11
  • #1 13 Sie 2018 11:19
    Pasquallo
    Poziom 7  

    Cześć wszystkim...

    Kupiłem samochód, który miał hak, ale coś mu się stało, teraz go że tak powiem nie ma. Podczas zakupu nie zwracałem na to uwagi bo mi ciąganie przyczepek potrzebne było średnio, a teraz chciałbym go doprowadzić do stanu używalności. Hak był podobno kiedyś fabryczny, teraz mam pod zderzakiem takie coś jak na zdjęciu (przypuszczam że to jakaś pozostałość po fabrycznym haku).

    Czy trzeba kupować cały zestaw za 5 stówek, czy czegoś brakuje, co znalazł bym na szrocie np. Nie wiem jak to powinno wyglądać. Rzucilibyście okiem, proszę?ASTRA G - hak holowniczy , szczątkowa instalacja. Jak przywrócić do działania?

    0 11
  • #3 13 Sie 2018 11:42
    Pasquallo
    Poziom 7  

    Astra G Z16se, hatchback.... nie wiem o jakie informacje Ci chodzi dokładnie... Czyli z tego co jest teraz to nic się nie przyda, może oprócz wiązki jeśli działa, tak?

    Zapodasz mi jakiegoś linka do tego co powinienem zakupić? Trzeba z takim czymś jechać do diagnosty po założeniu, jeśli mam hak w dowodzie na wyposażeniu?

    0
  • #6 13 Sie 2018 15:08
    Pasquallo
    Poziom 7  

    myślałem, że na szrocie będzie cokolwiek, ale w okolicy nie wiedzą co to kula do oris nawet, a w ogłoszeniach ceny jakieś kosmiczne...

    0
  • Pomocny post
    #7 13 Sie 2018 15:39
    Jackall
    Poziom 26  

    Brakuje Ci samego haka, poszukaj po nazwie producenta na allegro lub szrocie jakimś. Pod plastikową zaślepką jest gniazdo haka. Do wymiany tylko gniazdo najlepiej z nową instalacją. Ale jeszcze sprawdź w bagażniku, czy nie ma tam zapomnianego haka.

    0
  • Pomocny post
    #8 13 Sie 2018 15:42
    andrzej20001
    Poziom 42  

    No 100-200 trza dac inaczej sie nie da

    0
  • #9 13 Sie 2018 15:47
    Pasquallo
    Poziom 7  

    100-200 to dla mnie cena akceptowalna w zupełności, ale chcą po 300.... Kurde, jak to dobrze, że jest elektroda... wyjąłem tą zaślepkę plastikową na zdjęciu, teraz mi się wszystko układa w całość i mniej więcej wiem czego potrzebuje. A z tej tabliczki znamionowej na zdjęciu, to który parametr jest najistotniejszy przy ew. zakupie kuli przez neta? typ? 381 czy coś innego?

    PS a dlaczego gniazdo do wymiany? Nie wystarczy kupić końcówki z kluczykiem, wsadzić i już?

    Tak czy owak bardzo mi pomogliście. Dziękuje

    Haka w bagażniku nie ma, sprzedający raczej sobie zakosił, bo wiedział, że trochę kosztuje.

    0
  • Pomocny post
    #10 13 Sie 2018 23:21
    Jackall
    Poziom 26  

    Gniazdo w elektryczne. To jest od faszystów jeszcze, polskie gniazda mają mniej pinów. Można kupić przejściówkę, ale lepiej wymienić całe gniazdo.
    Kuli szukaj po producencie haka i marce/modelu auta, bo to pewnie jeszcze fabryczny zestaw był.

    0
  • Pomocny post
    #11 13 Sie 2018 23:39
    strucel
    Poziom 28  

    Panowie jak jest z tą tabliczką na haku - parę dni temu byłem na przeglądzie i diagnosta uparł się na odczytanie tabliczki haka,potem polerował gałkę :) aby zobaczyć jaki jest maksymalny nacisk,
    prawdę mówiąc pierwszy raz ktokolwiek się zainteresował hakiem zawsze tylko sprawdzali czy jest wbity w dowód.

    0
  • #12 14 Sie 2018 06:44
    ociz
    Moderator Samochody

    Takie mają wytyczne od jakiegoś czasu. Muszą sprawdzać haki pod kątem czy to nie jakaś samoróba.

    0
  Szukaj w 5mln produktów