logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

wada słuchu a praca - elektromechanik z wadą słuchu

Antoniusz2 04 Wrz 2018 09:56 2388 30
  • #1 17421888
    Antoniusz2
    Poziom 6  
    Witam
    Studiuję mechatronikę, mam na tym kierunku bardzo ciekawe przedmioty związane z samochodami. Mechanikiem nie chcę zostać, ponieważ mam słaby słuch i lokalizacja wyjącego łożyska, czy stukającego elementu zawieszenia jest dla mnie bardzo trudna. Jednak przeglądając oferty pracy widzę dość sporo ogłoszeń dla elektromechaników.
    Czy elektromechanikowi samochodowemu (bądź zajmującemu się maszynami budowlanymi/rolniczymi) w pracy bardzo potrzebny jest słuch?
    Nie mam na myśli elektronika naprawiającego zepsute sterowniki, tylko osobę w serwisie wymieniająca rozruszniki, alternatory, sterowniki itd.
  • #2 17421925
    Szyszkownik Kilkujadek
    Poziom 37  
    Ocena: 1008
    Jest potrzebny ale nie aż tak jak "zwykłemu" mechanikowi. Elektromechanik zdecydowanie częściej diagnozuje narzędziami, typu multimetr, oscyloskop, czy po prostu komputer. Oczywiście, czasem elektronika wydaje różne dziwne dźwięki i to już pozwala wstępnie namierzyć problem. Ale generalnie nie ma się czym przejmować i iść w wybranym kierunku.
    P.S.
    Antoniusz2 napisał:
    Studiuję mechatronikę, mam na tym kierunku bardzo ciekawe przedmioty związane z samochodami. Mechanikiem nie chcę zostać, ponieważ mam słaby słuch i lokalizacja wyjącego łożyska, czy stukającego elementu zawieszenia jest dla mnie bardzo trudna.

Z całym szacunkiem i sympatią do mechaników, ale nie po to się kończy studia mechatroniczne, żeby wymieniać łożyska, końcówki drążków i tuleje wahaczy ;-)
  • #3 17424310
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 17424477
    DjMapet
    Poziom 43  
    Ocena: 1708
    Poza tym, jest coś takiego jak aparat słuchowy.

Pozdrawiam.
  • #5 17424619
    Antoniusz2
    Poziom 6