Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Indukcja AMICA IN. PI6544LCDST - Wybija bezpieczniki i uszkadza się.

06 Sty 2019 10:31 441 6
  • Poziom 2  
    Jestem zielony w temacie.

Urządzenie płyty indukcyjnej IN. PI6544LCDSTK zostało zamontowane przez elektryka (podbita karta gwarancyjna).

Po lekturze innych - podobnych postów z forum podaję co wiem:

- Instalacja elektryczna w domu sprawna (nowa instalacja wykonana w 2016 r.) co zostało potwierdzone protokolarnie przez elektryka,

- parametry urządzenia płyty indukcyjnej: Plyta_indukcyjna-Amica_IN-PI6544LCDSTK

- Parametry instalacji elektrycznej z umowy z PGE:

Grupa przyłączeniowa - 5
    Moc przyłączeniowa - 8 kW
    Moc umowna - 8 kW
    Napięcie znamionowe: 400 V
    Ilość faz: 3
    Przy wartości zabezpieczenia instalacji
    przelicznikowego 25 A

- Płyta podłączona przez kabel na oddzielnym bezpieczniku B20/3.

- Serwisant Amici był już u mnie 3 razy. Za każdym razem wymieniając "popalone" komponenty. Popalone w cudzysłowach bo gołym okiem laika nie było widać żeby były nadpalone (ale mogę się oczywiście mylić).
    1. Usterka urządzenia miała miejsce ok. 1 miesiąca temu - urządzenie podziałało z 2 godziny po czym wywaliło bezpiecznik B20/3 i w zewnętrznej szafce elektrycznej. Bezpiecznika B20/3 nie dało się wówczas ponownie włączyć gdyż każdorazowo wybijało bezpiecznik B20/3 i w zewnętrznej szafce elektrycznej.
    2. Serwis usunął usterkę. Przeprowadził test wszystkich pól grzewczych. Urządzenie podziałało ok. 5 godzin. Wybiło bezpiecznik B20/3 i w zewnętrznej szafce elektrycznej. Bezpiecznik B20/3 można włączyć - nie skutkuje to wybiciem bezpiecznika w zewnętrznej szafce elektrycznej. Ponowne uruchomienie nie wchodzi w grę gdyż sterowanie nie działa - pola dotykowe nie reagują, nie świeci się żadna kontrolka.