Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera P11 2.0TD Zexel - nie odpala,brak napięcia na zaworze pompy

14 Lut 2019 22:15 201 6
  • Poziom 11  
    Witam
    Moja zjadana od tylnych nadkoli Perełka nie odpaliła pod obozem pracy. Przyjechałem rano,a po pracy kręciła i nie odpaliła.
    Pokazuje błąd 18,po spinaczu . Lampka immo po przekręceniu kluczyka gaśnie,check nie mruga,napięcie na zaworze pompy pojawia się na 0,5 sekundy,ale zawór nie cyka.
    Czujnik położenia wału oplowski pokazuje 870 Ohm przy temp około 0stC,natomiast nowy zapasowy czujnik oplowski przy 24stC - 930 Ohm.Czili jakby sprawny

    Jakieś 4 miesiące temu wyciągałem podełko z immo i dorabiałem pastylki bo zgubiłem ostatni klucz.

    Podpiąłem zapasowy nastawnik i jest ten sam błąd,a ramię ani drgnie.Zasilania na zaworku brak.

    Prosżę o pomoc
  • Poziom 20  
    Zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem.
  • Poziom 11  
    Akumulator nie jest nowy ale nie siada zbyt mocno podczas kręcenia z 12.5v spada do 11v.
    Kręciłem stacyjką bez pastylki i dioda immo zachowuje się tak samo jak z pastylką. Może się immobiliser rozkodował, rozsynchronizował itd itp. Na zapasowej pastylce nie pali także. Zastanawia mnie błąd 18 związany z nastawnikiem i informacją zwrotną o jego położeniu. Zapasowy nastawnik pokazuje to samo. Pozostało przedzwoninie instalacji i podmiany całego zestawu startowego
  • Poziom 20  
    Chodziło Mi o zmierzenie zasilania na zaworku podczas kręcenia rozrusznikiem.
  • Poziom 11  
    Brak zasilania podczas kręcenia,jest tylko impuls przy przekręceniu kluczyka w pozycję ON
  • Poziom 11  
    czujnik wału wymieniony,nastawnik wymieniony na sprawny,auto nie pali bład 18.Muszę jeszcze wiazke przebadać,ale równolegle badam czy może Immobilizer nie broi.
    Udało się zgrać eprom oki 16591,nie wiem czy poprawnie.Czy może ktos rzucić okiem,co tam się zadziało?
  • Poziom 11  
    Wytargałem całą wiązkę silnika,połatałem zasilanie cewki nastawnika - błąd nastawnika w końcu udało się wykasować.Co ciekawe nie mogłem się go pozbyć jak puściłem przewód bokiem z pompy do ecu.W międzyczasie pojawił się błąd 141.Po wykasowaniu błędu 18, pozostał tylko błąd 141 i teraz po przekręceniu kluczyka check miga jak szalony- to oznacza problem z immobiliserem,da się ten błęd wykasować,czy trzeba podpiąć jakiś sprzęt? - Przypominam że to jest zexel z obd1