Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
PLFONPLFON
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Komunikat o nagrywaniu rozmowy po wykonaniu połączenia przez klienta do nas.

06 Mar 2019 13:03 993 14
  • Level 5  
    Witam

    Jak w temacie, szukam jakiegoś rozwiązania aby przed rozpoczęciem rozmowy z klientem został on poinformowany o rejestracji rozmowy, zarówno na tel. stacjonarnym jak i mobilnym (android).
    Nie wiem czy trzeba do tego celu zakupić odpowiedni aparat czy musi tę operację wykonywać operator czy też jakiś podwykonawca?

    Z góry przepraszam jeśli post wrzuciłem nie tam gdzie trzeba :oops:
  • PLFONPLFON
  • Level 42  
    Na stacjonarnym, to centralka powinna mieć możliwość, nagrania powitania, jeżeli centralki nie ma, to tylko operator. Na androida są aplikacje w sklepie.
  • PLFONPLFON
  • Level 23  
    Jeżeli windowsowy softfon wchodziłby w grę, to mogę coś przygotować - to aplikacja podobna do voicemail, przełączenie wejścia audio skryptem na mikrofon przed zakończeniem zapowiedzi (funkcja SwitchAudioSource(module, device)) plus ewentualnie "ręczny" start nagrywania ze skryptu (Link) jeżeli część przed zakończeniem zapowiedzi nie miałaby być nagrywana (nie wiem jakie są uwarunkowania prawne).
    Druga opcja to uruchomienie zapowiedzi na żądanie + ręczny start nagrywania.
  • Level 31  
    mich-tel wrote:
    Pomyśl o Slicanie.

    w którym komunikat o nagrywaniu może pojawiać się przed rozpoczęciem rozmowy a nie jak w tandetnych centralach na zapowiedzi DISA.
    Dzięki temu, nie trzeba "katować" klientów infoliniami, komunikat o nagrywaniu pojawi się także przy połączeniu bezpośrednim na DDI czy MSN.
  • Level 35  
    LChucki wrote:
    ..w którym komunikat o nagrywaniu może pojawiać się przed rozpoczęciem rozmowy a nie jak w tandetnych centralach na zapowiedzi DISA.
    Dzięki temu, nie trzeba "katować" klientów infoliniami, komunikat o nagrywaniu pojawi się także przy połączeniu bezpośrednim na DDI czy MSN.
    Niestety, nie ma znaczenia jak zostaje zestawione połączenie, czy to DDI, czy MSN, względnie po zapowiedzi Infolinii, gdy rozmowa jest nagrywana, musi pojawić się zapowiedz z taką informacją i koniec. Są odstępstwa od tej reguły, ale akurat autora to nie dotyczy.
  • Level 31  
    Zutket wrote:
    gdy rozmowa jest nagrywana, musi pojawić się zapowiedz z taką informacją i koniec.

    Tyle, że w tandetnych centralach, można zrobić to tylko na DISA. Jak ludzie "uwielbiają" infolinie nie muszę pisać. Jest DISA, nie działa REDIAL. W Slicanie można ustawić zapowiedź o nagrywaniu rozmowy po zgłoszeniu się abonenta wywołującego. Nie trzeba DISA, działa REDIAL.
  • Level 35  
    LChucki wrote:
    Zutket wrote:
    gdy rozmowa jest nagrywana, musi pojawić się zapowiedz z taką informacją i koniec.
    DISA, nie działa REDIAL. W Slicanie można ustawić zapowiedź o nagrywaniu rozmowy po zgłoszeniu się abonenta wywołującego. Nie trzeba DISA, działa REDIAL.
    Zastanawiam się, po co koledze ,,REDIAL" do podstawiania zapowiedzi. Na temat DISA nie będę się wypowiadał, bo jestem zagorzałym przeciwnikiem tej metody przyjmowania połączeń.
    Natomiast co do nagrań rozmów, to jeszcze raz napiszę: Informacja o nagraniu rozmowy MUSI się pojawić w chwilą odeprania, lub zestawienia i uzyskania połączenia wychodzącego. Centrale ,,prymitywne" nie potrafią tego robić, bo przeważnie nie mają na pokładzie systemu nagrywania. Slican ma i stąd jest możliwość podstawiania zapowiedzi systemowej.
  • Level 31  
    Zutket wrote:
    Zastanawiam się, po co koledze ,,REDIAL" do podstawiania zapowiedzi.

    Piszę o tym, ze nie można używać auto redial gdy centrala ma DISA. Czy abonent wywoływany odbiera czy nie, auto redial stwierdzi, że doszło do połączenia.

    Zutket wrote:
    Na temat DISA nie będę się wypowiadał, bo jestem zagorzałym przeciwnikiem tej metody przyjmowania połączeń.

    Ja też. Po t sa DDI czy MSN.
  • Level 5  
    ostrytomasz wrote:
    Jeżeli windowsowy softfon wchodziłby w grę, to mogę coś przygotować - to aplikacja podobna do voicemail, przełączenie wejścia audio skryptem na mikrofon przed zakończeniem zapowiedzi (funkcja SwitchAudioSource(module, device)) plus ewentualnie "ręczny" start nagrywania ze skryptu (Link) jeżeli część przed zakończeniem zapowiedzi nie miałaby być nagrywana (nie wiem jakie są uwarunkowania prawne).
    Druga opcja to uruchomienie zapowiedzi na żądanie + ręczny start nagrywania.


    Żadnych windowsowych fonów :) tylko android i stacjonarny

    Dodano po 34 [sekundy]:

    leonov wrote:
    Na stacjonarnym, to centralka powinna mieć możliwość, nagrania powitania, jeżeli centralki nie ma, to tylko operator. Na androida są aplikacje w sklepie.


    Jakieś przykłady tych aplikacji ?
  • Level 33  
    GOGOLE w androidzie 9 z ostatnia aktualizacja wycięło możliwość nagrywania więc zapomnij .
  • Level 5  
    No tak ale jeśli masz fona ze starszą wersją to nie powinno być problemu. Ewentualnie IOS.

    Podajcie jakieś przykłady tych aplikacji ???
  • Level 5  
    oscar2000 wrote:
    W dół też blokada .


    a ios ?