Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
flexghzflexghz
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MUX 8 - problem z odbiorem (lokolizacja: Nowy Dwór Gdański)

30 Mar 2019 09:29 300 5
  • Poziom 2  
    Witam,

Z góry proszę o wyrozumiałość za wpis na tym forum. Postaram się opisać mój problem najlepiej jak potrafię mimo, że jestem laikiem w tej dziedzinie. Tyle słowem wstępu.

Zakupiłem antenę kierunkową do obioru DVBT (nazwa anteny z dostępną aukcją w serwisie allegro do konkretnej anteny którą posiadam poniżej).
    ANTENA TV DVBT COMBO 170km ZESTAW 3TV + KABEL 20m (do wpisania na allegro, bo niestety nie mogłem zamieścić linka ze względu na regulamin, ale po wpisaniu tej nazwy powinna wyświetlić się ta konkretna antena, gdzie znajdują się jej najważniejsze parametry).

Posiadam ogólnie w moim bloku fatalną lokalizację do odbioru TV naziemnej, ponieważ z Nowego Dworu Gdańskiego najlepiej nastawić się na nadajnik: Elbląg lub Gdańsk, ale oba kierunki mam "zamknięte", ponieważ w kierunku na Elbląg stoi czteropiętrowy blok (dosłownie 10-15m od mojego balkonu), z kolei aby odbierać Gdańsk musiałbym ustawić antenę centralnie na mieszkanie, ponieważ mój balkon wychodzi wręcz idealnie w kierunku na południe, Przez co antenę mam nastawioną na nadajnik w Iławie. To że mieszkam na parterze też wcale nie pomaga w całej sytuacji.