logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Wybór nagłośnienia do mieszkania: TV/Spotify, Raspberry Pi jako opcja?

Ilidan14 05 Maj 2019 11:54 819 12
REKLAMA
  • #1 17943829
    Ilidan14
    Poziom 9  
    Ocena: 8
    Cześć wszystkim,

Jestem całkowicie zielony w temacie audio, do tej pory wystarczały mi głośniki wbudowane w TV / telefon, ale chciałbym coś wkońcu kupić dla siebie. NIestety ostatnio brak mi czasu na zrobienie prawdziwego przeszukania internetu by samemu odnaleźć cos co mi będzie odpowiadać. A że zbliżają się moje urodziny, wypadałoby sobie zrobić prezent!

Mam nadzieje że piszę w odpowiednim miejscu, wiem że temat był poruszany pewnie tysiące razy, ale tak jak wspominałem brakuje mi czasu na przeszukanie i dopasowanie wszystkiego do moich wymagań.

Nie jest mi potrzebny głośny sprzęt, mieszkam w bloku, i zestaw będzie w pokoju 17~m2. Zależy mi na czystości dzwięku.
    Jestem programistą, i zwróciło moją uwagę ostatnio raspberry pi z nakładką audiofilską (DAC oraz wzmacniacz jako nakładka z dodatkowym zasilaniem). Czy takie rozwiązanie któś mógłby polecić/odradzić?
    Pewnie ważnym jest również podanie typu muzyki, której słucham, jest to dziwne połączenie ale głównie to : metal, folk cięzko mi stwierdzić, Podlinkuje to co obecnie słucham jako załącznik.
    Co do ceny, nie chciałbym żeby to była wysoka półka. Nie mam pojęcia w jakich cenach trzeba się rozglądać by coś ciekawego otrzymać.
    Mam nadzieje że opisałem chociaż podstawowe informacje potrzebne do udzielenia pomocy.

Pozdrawiam,
    Dominik Wojciechowski
    Załączniki:
    • Nowa playlista.txt (1.62 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 17944014
    bumble
    Poziom 40  
    Ocena: 1195
    Chcesz stereo czy może coś z kina domowego 5.1 czy 7.1.
  • #3 17944118
    Ilidan14
    Poziom 9