logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Masz 50h żeby wpłacić kasę. Widzieliście idiotę?

Justyniunia 19 Sie 2019 19:05 10518 80
REKLAMA
  • #1 18124036
    Justyniunia
    Poziom 36  
    Ocena: 1320
    Przyszło stąd
    tarkon(_at_)imp.lodz.pl
    Cytat:

Cześć, jestem hakerem i programistą, mam dostęp do twojego konta (tu mój mail).

Twoje urządzenie zostało zainfekowane moim prywatnym złośliwym oprogramowaniem, ponieważ przeglądarka nie została zaktualizowana / naprawiona.
    W twoim przypadku wystarczy odwiedzić witrynę, na której znajduje się mój iframe, aby automatycznie zostać zainfekowanym.
    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - Google: „Drive-by exploitH”.

Moje złośliwe oprogramowanie dało mi pełny dostęp do wszystkich kont, pełną kontrolę nad systemem operacyjnym, a ja byłem w stanie szpiegować cię za pośrednictwem kamery internetowej.

Zebrałem wszystkie twoje dane osobowe, nagrałem niektóre z twoich filmów (przez kamerę internetową) i PISEMO, JAK SIĘ ZADOWOLASIŁEŚ !!!
    Mogę opublikować wszystkie twoje dane osobowe wszędzie, w tym w Darknet, gdzie są bardzo chorzy ludzie.
    Mogę wysyłać twoje filmy do wszystkich twoich kontaktów, publikować je w sieciach społecznościowych i wszędzie!

Nie zostawiłem żadnych śladów: usunąłem złośliwe oprogramowanie po zakończeniu pracy, a ten e-mail został wysłany z zaatakowanego serwera ...

Jedynym sposobem, aby mnie zatrzymać, jest zapłacenie dokładnie 280€ w Bitcoinach (BTC).

To bardzo dobra oferta w porównaniu do wszystkich tych NIESAMOWITYCH badziewi, które pojawią się, jeśli nie zapłacisz!

Możesz łatwo kupić bitcoiny w następujących serwisach: paxful, coinbase lub sprawdzić bankomat bitcoin w pobliżu, lub Google na inny wymiennik.
    Możesz wysłać bitcoiny bezpośrednio do mojego portfela lub najpierw stworzyć własny portfel: blockchain com, a następnie odebrać i wysłać do mojego.