Witam
Problem polegał na tym, że gdy było gorąco system PDC działał, ale po postoju w nocy nie chciał pracować. Po włączeniu wstecznego biegu, słychać było jedynie 2-3 sekundowy pisk. Tylko raz od włączenia zapłonu, następnym razem tego dźwięku już nie było. Jednak za każdym razem na chwilę na wyświetlaczu radia pojawiał się zarys auta, dokładnie w chwili zmiany z wstecznego na neutralny.
Diagnostyka pokazuje zwarcie w układzie zasilania czujników. Problem był w module sterownika PDC (1Z0919283B). Jeden z bezpieczników polimerowych miał słabe połączenie. Można to zdiagnozować poprzez podgrzanie puszki sterownika np. suszarką do włosów. Wszystkie 4 czujniki były sprawne. Niestety trudno to stwierdzić, ponieważ uszkodzony sterownik wyłącza je i nie słychać z nich charakterystycznego "cykania".
Mam nadzieję, że to komuś pomoże w rozwiązaniu problemu.
Problem polegał na tym, że gdy było gorąco system PDC działał, ale po postoju w nocy nie chciał pracować. Po włączeniu wstecznego biegu, słychać było jedynie 2-3 sekundowy pisk. Tylko raz od włączenia zapłonu, następnym razem tego dźwięku już nie było. Jednak za każdym razem na chwilę na wyświetlaczu radia pojawiał się zarys auta, dokładnie w chwili zmiany z wstecznego na neutralny.
Diagnostyka pokazuje zwarcie w układzie zasilania czujników. Problem był w module sterownika PDC (1Z0919283B). Jeden z bezpieczników polimerowych miał słabe połączenie. Można to zdiagnozować poprzez podgrzanie puszki sterownika np. suszarką do włosów. Wszystkie 4 czujniki były sprawne. Niestety trudno to stwierdzić, ponieważ uszkodzony sterownik wyłącza je i nie słychać z nich charakterystycznego "cykania".




Mam nadzieję, że to komuś pomoże w rozwiązaniu problemu.