Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali

10 Paź 2019 23:25 354 3
  • Poziom 16  
    Witajcie,

    Posiadam peugota 207 1.4 vti. Ma 9 lat. Jeżdźę nim trzy lata, angol, bo tutaj żyje. Tydzień temu jechałem, "po bułki do sklepu", cofnołem samochodem, żona coś krzyknęła, wyłączyłem auto, wsiadłem, nie moge auta odpalić. Diagnoza dwóch warsztatów, uszkodzony silnik - brak kompresji w i uszkodzone ecu " bo ma głupie błędy" - zezłomować samochód, drugi garaż, wymienił, zawór faz rozrządu, auto paliło dzień i zaczeło znowu szaleć, paliwo i iskra ponoć jest. Jak mówicie, czy to czujnik położenia wału? Gdzie on jest, czy halotron czy indukcja, jaki ma pinout i wartość oporności? Napewno autka za 200 funtów na złom nie oddaje nie ma takiej opcji.
    Ps. Rozrządu nie robiłem - ponoć na łańcuszku
    Pps. Na autach się nie znam. Ale mam pojęcie o kompach i drutach,z znam podstawy podstaw - ssanie. Sprężanie praca wydech, kojarze co to rozrząd.
    Ppps. Aku coś w nim szybko leci. Mam taki adapter pseudodiagnostyczny za 5 funtów wpiąć się? Wpinali się ale nie powiedzieli mi co odczytali.
    pppps. Nie świeciło się engine check- umarł nagle. Brał olej. Żona mówiła, ostato, że słaby był pod górkę.
    Miał wcześniej problemy elektryczne - brak świateł cofania i klima nie startowała, przez uszkodzone dogrzewanie na termostacie silnika.
    Pozdrawiam, za sensowne porady dziękuję, za hejt też - przynajmniej próbuje, wóz jest wart teraz 200 słownie dwie stówy, no co mi szkodzi?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 35  
    Rozrząd na łańcuchu też potrafi się przestawić z powodu rozciągnięcia się łańcucha.

    Odczyt błędów to wszystko co mogli zrobić?
    Prawidłowa diagnostyka to odczyt parametrów.
    A żeby zrobić porządna diagnostykę to byle czym się nie robi. Najlepiej dedykowany diagnoskop.

    ECU ma głupie błędy, może instalacja jest zamoczona i zaczyna dogorywać?
    Aku coś szybko leci - zrobić pomiar poboru prądu.
  • Poziom 16  
    Dygresja: Mówimy tutaj o Anglikach - Myślą z reguły śrubokrętem, wymieniacze nie diagności. Połowa autek na złomie wydaje mi się jako laikowi do "postawienia", wiecie, targey dedlajny i płaca od godziny, wszyscy z przyuczenia. Pierwszy warsztat chciał kupić ode mnie auto, chcieli mi sprzedać golfa, nie chcieli oddać kluczyka. Nie chcesz wiezieć w jakim stanie autko z warsztatów wruciło- brak śrub, wszelkie osłony w bagażniku, tak jak i obieg powietrza. Ja jako technik innej branży wstydził bym się tak komuś oddać nie wiem, radiomagnetofon, dokładnie to tak jak by komuś oddać radiomagnetofon w reklamówce z biedronki - Pan se poskłada. Mam pecha, jestem nowy w tym mieście, do pierwszego warsztatu, łatwo było mi auto zapchać, drugi warsztat polecił kolega. Najgosze jest to, że zostawiasz auto i "pan se pójdzie oddzwonimy", acha i każdy chciał to auto odpalać jump starterem - jak to się mówi po polsku? To ten taki wielki prostownik w kształcie gruszki, co ładujesz i daje "kika" do zapłonu. obaj tak robili

    Co do autka - no trudny orzech do zgryzienia, podejrzewam pierdołe - ( tak nawet ja laik) - Co do rozrządu, zgadza się ( tylko się nie śmiej) Tata miał tak w "maluchu" wieki temu. Czyli radzisz mi jednak wydać te 170 funtów ( wpakowałem już w autko 150) i zawieźć do polskiego elektronika i mojego zaufanego mechanika polaka. Zobacze po ile te Peugoty w moim roczniku i przebiegu są warte na ruchu, żeby nie "włożyć" zbyt wiele pieniędzy do trupa , a w między czasie kupiłem drugie auto, więc to może stać na podjeździe ile mi się chce, zgłoszę jako nie jeżdżące (SORN - w UK).

    Pomiar poboru prądu to tak jak na youtubie radzą? Amperomerz na 10 A i w szereg z klemą minusową i oczywiście kluczyk ma byc chyba wyjęty? Zegar i radio rozstrojone, mogę nawet mostków nie robić i tak "pamięć stracona".
  • Poziom 16  
    Cześć, ok autko pali. Pseudo mechanicy zrobili mi brzydkiego psikusa, wypinając mi konektor elektryczny od pompy paliwa. Przepsikałem kontaktem wszystkie konektory pod maską, podpiąłem elm327. Scan master elm, odczytał kod usterki- błąd czujnika poziomu paliwa, zajrzałem do pompy... bingo. Mam inny problem teraz, auto jest prawdopodobne źle poskładane, z części - to chyba jest wtryskiwacz, mam obfity wyciek paliwa(benzyny), Tam przy tym siwym konektorze są takie małe otwory tryska z nich benzyna, tryska obficie. Powinienem docisnąć ten konektor do samego końca w prawo? Czy muszę pozbyć się ciśnienia w układzie paliwowym.Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali url=https://obrazki.elektroda.pl/4417563600_1571606490.jpeg]Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali[/url] Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali Peugeot 207 1.4 benzyna vti nie pali. Powrócił też, mój stary nieprzyjaciel - antipolution filter faulty. I "Engine overgeating" i wskazówka od temp idzie na maksa- nie możliwe silnik nie nagrzewa się w 5 sek do 130 stopbni. Podpowie ktoś coś, najważniejszy problem to wyciek. Z usterką elektryczną, do mechanika dojadę.