logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak wygląda praca programisty PLC w delegacji vs automatyka BMS?

10 Sty 2020 09:31 1959 22
  • #1 18393125
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #2 18393432
    Ravender
    Poziom 20  
    Ocena: 73
    W mojej branży (automotive) jest czysto. Mam ze sobą składane krzesło, składany stolik i lapka. Rozkładam graty, podpinam się do maszyny i wio. W zasadzie jest to typowy obraz automatyka przemysłowego :).

No chyba że coś nie działa to trzeba się wtelepać pod maszynę a tam już jeść z podłogi bym się nie odważył :)
  • #3 18393494
    ShinsPL
    Poziom 14  
    Ocena: 11
    Też pracuję w branży automotive i powiem, że warunki na fabrykach są BARDZO różne. Zdarzają się fabryki takie, gdzie jest generalnie czysto, ale są i takie, gdzie do toalety nie pójdziesz bo na podłodze powstała nowa cywilizacja, a same maszyny stoją w hali, w której równocześnie prowadzą prace spawalnicze (nie na konstrukcji budynku oczywiście, ale jednak) i nie raz nie dwa pracują młoty pneumatyczne żeby wyrobić jakieś trasy w podłożu - więc syf, kiła i mogiła. Generalnie wszystko zależy od fabryki.
  • #4 18393574
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 18393588
    ShinsPL
    Poziom 14  
    Z kaskami to jest tak - zależy od etapu budowy linii i od obszaru. Ja najczęściej nie musiałem mieć kasku. W innych niby był wymóg, a i tak nikt nie nosił tylko trzymali na biurkach. W jednej fabryce wymagali gogli ochronnych (bo była już produkcja a wtedy lecą opiłki żelaza na tamtej linii).

W niektórych fabrykach wymagają kamizelek odblaskowych (kij wie jak to się fachowo nazywa, wyglądają jak te samochodowe).

Jedno było wymagane zawsze i wszędzie - buty safety.
  • #6 18393693
    Ravender
    Poziom 20