Witam serdecznie.Wczoraj miałem niestety włamanie w nocy do garażu. Znikło parę rzeczy.
Potrzebuje pilnie kupić jakąś kamerę (wystarczy jedna).
Nie interesuje mnie z rejestratorem.
Jestem zupełnym laikiem czy poniższa kamera będzie odpowiednia?
https://www.dipol.com.pl/kamera_ip_kompaktowa..._do_30m_wdr_h_265-h_264_easyip_3_0_K17597.htm
W jaki sposób ją podłączyć do komputera oraz smartfona?
Dziękuje
Rafał
............................................................................
Ogłoszenie
Wszystkich zainteresowanych jak to zrobić poprawnie, tak by nasze mienie było w miarę dobrze zabezpieczone a pieniądze wydane na sprzęt nie zmarnowane odsyłam do naszych poradników.
Zapraszamy do zapoznania się z poradnikami, tematami wyróżnionymi, artykułami, z zakresu systemów zabezpieczeń takich jak domofony, automatyka bram i szlabanów, systemy alarmowe, kamery, kontrola dostępu:
Poradniki dot. systemów zabezpieczeń
Jeżeli w w/w tematach nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy na forum:
Systemy zabezpieczeń
Zachęcamy również do odwiedzenia sekcji Poradniki Ogólne, gdzie znajdziecie materiały z pozostałych działów forum, w tym dla osób rozpoczynających swoją przygodę z elektroniką:
Poradniki Ogólne
Potrzebuje pilnie kupić jakąś kamerę (wystarczy jedna).
Nie interesuje mnie z rejestratorem.
Jestem zupełnym laikiem czy poniższa kamera będzie odpowiednia?
https://www.dipol.com.pl/kamera_ip_kompaktowa..._do_30m_wdr_h_265-h_264_easyip_3_0_K17597.htm
W jaki sposób ją podłączyć do komputera oraz smartfona?
Dziękuje
Rafał
............................................................................
Ogłoszenie
Wszystkich zainteresowanych jak to zrobić poprawnie, tak by nasze mienie było w miarę dobrze zabezpieczone a pieniądze wydane na sprzęt nie zmarnowane odsyłam do naszych poradników.