Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 5 - Błąd P2188 od czego zaczac

13 Kwi 2020 07:37 414 11
  • Poziom 4  
    Witam pacjent golf 5 1.4 mpi 2004 rok czysta benzyna
    Od czego zacząć poszukiwania usterki
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 33  
    Lambda przed katalizatorem na dzień dobry.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 4  
    Obroty koło 700 a da się sprawdzić jakoś lambde ja to laik jestem
  • Poziom 4  
    Panowie wymieniłem sondę dwa razy fakt były używane lecz podobno sprawne i po paru dniach znowu to samo czy zainwestować i kupić nowaczy szukać przyczyny gdzie indziej
  • Poziom 39  
    Czyli nic nie zrobiłeś. Są procedury na wymuszenie stanu wysokiego i niskiego sondy. Do tego dochodzi analiza spalin przed katalizatorem i za. Czas wtrysku, tps, map, w real time.
    Czyli live data!!!
  • Poziom 4  
    Opis błędu to
    Mieszanka za bogata na biegu jałowym
    Przepustnica czyszczona I zaadoptowana map sensor wymieniony nie kopci równo pracuje
  • Poziom 4  
    Panowie błąd ponownie wrucił czyszczona przepustnica czyszczone wtryski wymieniony filtr paliwa odczyty z kompa prawidłowe ale po przejechaniu koło 100 km błąd powraca 3 razy 1 sonda zmieniana po odczytach z kompa jest ta druga parametry ma ok i za każdym razem ten sam błąd P2188
    Może kupić nowe wtryski zmienić cewki bardzo mnie to drażni
  • Poziom 4  
    Wszędzie szczelny ja już nie mam siły drażni mnie ten check może jeszcze podmienię wtryski może to mu pomoże tylko tu moje pytanie czy musza być takie same moje są takie 036906031AC
    A znalazłem takie prawie same tylko ze zamiast C jest G czy będą pasowały ?
  • Poziom 18  
    Witam

    #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne)

    Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu)

    -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody.
    -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych

    *Przy okazji odkurzyć oczyścić reszte wiazek i elektroniki z pylu olej i brudu wszelakiego

    *Jeżeli katalizator jest badzo stary także moze powaodaować problemy