Temat ogarnięty. Dla kolegów, którzy mają/ będą mieli podobny problem. Powody były dwa, pierwsze to brak połączenia, na jednej z kostek (panel sterujący klimatyzacją z tyłu, który znajduje się w podsufitce), po poprawieniu połączenia okazało się, że zawór elektromagnetyczny pobiera zbyt duży prąd i zaczął się przepalać bezpiecznik 10A f39 znajdujący się w skrzynce koło akumulatora. Wymiana zaworu załatwiła sprawę definitywnie. Ogrzewanie powróciło, a moje podejrzenia co do sprawności elektrozaworu, bo na krótko działa okazały się fałszywe.
Wyjaśnię jeszcze jak wygląda sterowanie tymi dwoma elementami:
Zasilanie do cewki przekaźnika wychodzi z BSI z wtyczki 16 pinowej znajdującej się blisko bezpieczników.
Zasilanie pompy i elektrozaworu pochodzi od skrzynki bezpieczników koło akumulatora (F39 10A), do styków dwóch przekaźników.
Sterowanie przekaźnikami odbywa się masą załączaną z panelu nawiewów kabiny. Panel znajduje się w podsufitce, włączenie nawiewów na ciepło i włączenie wentylatora tylnego powoduje podanie masy na cewki przekaźników.