logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] NetiaSpot vv5822, vlc media player (win i andro) i stream na net(PC>tel)

Loopaz 21 Wrz 2022 15:34 417 7
REKLAMA
  • #1 20201033
    Loopaz
    Poziom 9  
    Cześć.
    Pewnie odgrzewany kotlet ale fakt że nie ma konkretnego rozwiązania w moim przypadku skłania mnie pytać tutaj.

Chciałbym mieć podgląd na kamerę w domu z telefonu. Mój wybór padł na VLC jednak nic poza Router nie wychodzi lub po prostu nie umiem tego skonfigurować. Raz udało mi sie odtworzyc obraz z kamery przez stream ale będąc na komputerze przez localhosta ale to chyba żaden wyczyn. Czytam i czytam i wszystko wskazuje na to że wymaga to fowardowac porty. O ile nie jestem laikiem to tego kompletnie nie potrafię zrobić żeby po prostu działało. Czy jest ktoś kto mógłby mnie nauczyć jak zrobić żeby to zadziałało?

Router to vv5822. Jest masa filmów o fowardingu portów ale na starszym typie i tam wszystko wygląda inaczej. Komputer podłączony pod router skrętka chyba dynamicznym ip. Kamera podlaczona pod usb rozpoznawana jako "USB Camera" i w vlc jako urzadzenie przechwytywania widzi przez direct show.

Ból w tym że nie mam pojecia jak to zrobić.

Moglem..
    źle wpisać adres na urzadzeniu docelowym w aplikacji mobilnej vlc..
    nie móc stremingowac bo mam wewnetrzne ip...
    nie umiec wyslac protokolem lub nie umiec go odczytać w urzadzeniu docelowym...

Proszę o instrukcje krok po kroku ponieważ to co dla Ciebie moze być oczywiste dla mnie może być totalnie nie zrozumiałe.
    Cześć
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20201101
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15511
    Masz publiczny adres IP od dostawcy?
    Z ekonomicznego punktu widzenia takie zastosowania są nieopłacalne, do tego awaryjność samego sprzętu.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • Pomocny post