logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Technics ST-GT630 - zawężone pasmo i brak stereo przed rozgrzaniem, naprawa RDS i pomiar

Contras 15 Paź 2022 21:13 468 5
REKLAMA
  • #1 20237735
    Contras
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Kupiłem. Poprawiłem RDS trochę posiłkując się forum. Było dobrze z 3 miesiące. Kiedyś włączyłem rano i pasmo zawężone, brak stereo, quartz locka brak, ale gra dobrze. I tak do tej pory. Po ok. 10 minutach wszystko wraca do normy i się stabilizuje. Po drodze wszystko zaczyna migać, potem w rytm muzyki i jak wspomniałem po iluś minutach miodzio. Jestem raczej laikiem. Czy z samym miernikiem mogę coś zaradzić? W czym problem? Dzięki za jakieś wskazówki.
  • REKLAMA
  • #2 20238033
    ay56
    Poziom 33  
    Ocena: 488
    Witam sprawdz sekcie zasilania. może kondensatory elektrolityczne , po rozgrzaniu jest ok.

pomiar napięć zasilania.

przyda ci sie na pewno servis manual. ST_GT 630.
    Załączniki:
    • Technics ST-GT630.pdf (1.88 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 20238953
    Contras
    Poziom 9  
    Dziękuję. Ktoś mi sugerował zamrażanie i odmrażanie w celu znależienia usterki. Nie chciałbym, żeby mi ktoś go rozgrzebał zbyt mocno, dlatego szukałem i nie znalazłem podobnego tematu. Ponoc pod kubełkami z rdzeniami są jakieś specyficzne kondensatory do ewent. wymiany/podmiany ?
  • REKLAMA
  • #4 20282812
    Contras
    Poziom 9  
    Jakoś kręcąc rdzeniami doprowadziłem jednak do stanu, że po włączeniu wszystko działa ok. Jednak przydało się więcej cierpliwości. Jeśli po pewnym czasie wrócą nieprawidłowości, to trzeba będzie wylutować i oczyścić jak to opisano w postach.
  • REKLAMA
  • #5 20825199
    Contras
    Poziom 9